Školení: Digital product design
Digitální nebo digital-enabled produkty je kategorie, která se postupně začíná rozšiřovat mimo čistý digitál na jakýkoliv produkt, který známe. Jak vytvořit nový produkt, který bude úspěšný v digitálu, případně, jak připravit stávající produkty na digitál, je celkem věda. Společně se podíváme na pár metod, jak si úspěch trochu pojistit.
Co se na školení naučíte
- Používat design thinking a inovační metody
- Modelovat customer journey
- Definovat persony a identifikovat potřeby či obavy zákazníků
- Vytvořit hodnotovou propozici digitálního produktu
- Odhadnout, zda budoucí produkt bude úspěšný
Podrobná osnova školení
- Digitální zákazník - jak se chová a jak uvažuje
- Digitální kanály (web, mobilní aplikace, chytré hodinky), vhodnost použití, výhod a omezení
- Metody human-centered designu a design thinking
- Mapování zákaznických cest
- Tvorba person a jejich obsahu
- Value proposition canvas a tvorba digitální value proposition
- UX design s ohledem na zákaznické cesty a persony
- Uživatelský výzkum - jaká metoda v jaké fázi projektu
- Přístupy k tvorbě marketingové strategie pro digitální produkty
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: produktové/projektové manažery, začínající designéry, front-end developery, zadavatele či majitele webu, marketingové pracovníky zodpovědné za firemní web.
Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.
Co je v ceně
- studijní materiály,
- certifikát absolventa školení,
- společný oběd v restauraci,
- občerstvení po celý den,
- garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →