Školení: Jak nastavit firemní značku a řídit ji v onlinu
Vybudujte silnou firemní značku a odlište se od těch konkurenčních. Nastartujte strategické směřování, které vám přinese dlouhodobou stabilní pozici na trhu. A přestaňte už své zákazníky lákat jen na slevy, nabídněte jim něco navíc a získáte i nové zákazníky, kteří budou vaši značku milovat.
Co se na školení naučíte
- Co obnáší strategie značky
- Jak si nastavit značku a jak to zvládnout sám
- Jak značku na internetu řídit, pokud na ni pracuje více lidí
- Jak značku dostat lidem pod kůži dlouhodobou komunikací
Všechny tyto znalosti získáte nejlépe prací na vaší značce. Po každé části školení bude tedy následovat praktická část, během které budete mít dostatek času na vyzkoušení si nabytých postupů na vlastní značce.
Podrobná osnova školení
- Úvod do tvorby a řízení značek – co znamená mít dobrou značku
- Poslání firmy – jak si nastavit klíčový materiál, který ovlivňuje nejenom marketing a vznikající značku, ale celé fungování firmy
- Pilíře značky – jak nadefinovat vlastnosti vaší značky, to, co o sobě bude značka říkat a jak se to všechno projeví v marketingu
- Ideální asociace – jak funguje koncept ideálních asociací a co vám přinese
- Ztvárnění značky – na co všechno je třeba myslet, pokud má značka působit na lidi stejně na různých místech na internetu
- Pravidla komunikace – jak zajistit, aby lidé komunikující za značku komunikovali stejným způsobem
- Analýza kontaktních míst – poradíme vám, jak nalézt a vylepšit všechna důležitá místa, kde se dostane zákazník do kontaktu se značkou
- Každodenní práce se značkou – Jak značku řídit a jak zadávat práci s vaší značkou externím specialistům, ať už vám budou psát texty, nebo vytvářet kampaně
Nejvíce si ze školení odnesete, pokud už dnes máte prozákaznický přístup a produkty nebo služby tak dobré, že je sami rádi kupujete nebo využíváte. Kromě toho se hodí, když máte možnost na vaší značce vůbec něco měnit.
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: všechny majitele nebo markeťáky z českých malých a středních firem, které podnikají na internetu. Školení naopak není zaměřené na budování osobní značky.
Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.
Co je v ceně
- studijní materiály,
- certifikát absolventa školení,
- společný oběd v restauraci,
- občerstvení po celý den,
- garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →“
Školení bylo super, kluci všechno jasně vysvětlili, nebylo moc zbytečné teorie a byl dostatek času na vypracování úkolů po každé části i prostor na otázky. Dozvěděla jsem se nové věci a utřídila si to, co jsem už znala. Určitě všem doporučuji a bylo by super, pokud by kluci udělali nějaké další školení na nové téma.
Kluci mi pomohli připomenout hodnoty společnosti. Uvědomit si, co je či není správně nastavené a kde je prostor pro další aktivity.