Školení: Marketing v sociálních sítích
Oslovte své zákazníky tam, kde jsou! Sociální sítě využívá většina lidí připojených k internetu. Otevřete svou firmu a komunikujte. Vrátí se vám to na důvěře zákazníků a zvýšeném prodeji.
Máte zájem o toto školení?
I když toto školení v nejbližší době neplánujeme vypsat veřejně, rádi vám ho připravíme na míru, s ohledem na specifické potřeby a zájmy vašeho týmu.
Cena celodenního školení na míru začíná na 30 000 Kč.
Kontaktujte mě, společně vymyslíme vhodnou formu pro vaše školení
Petra Hejcmanová
Koordinátorka vzdělávání
Co se na školení naučíte
- Správně komunikovat v sociálních sítích a vyvarovat se chyb
- Prakticky využít sociální sítě k marketingu, PR a zákaznické podpoře
- Vytyčit cíle, zvolit správnou cestu a umět vše vyhodnotit
- Používat Facebook, YouTube, Twitter, Google+, LinkedIN, Foursquare a další
- Soustředit se na praktické funkce
- Získat lidi, budovat komunitu a využít ji ve svůj prospěch
Podrobná osnova školení
- Přínosy a rizika komunikace v sociálních sítích – všechno má své plusy a mínusy. Budeme hledat cíle marketingu v sociálních médiích a řekneme si, jak zjistit, zda jsme jich dosáhli.
- Charakter komunikace v sociálních médiích – tady se komunikuje jinak! Používat stránku na Facebooku jako skladiště marketingových keců je kontraproduktivní.
- Základní principy nejpoužívanějších sociálních médií – marketing v sociálních sítích (Social media marketing, SMM) se liší od jiných způsobů marketingu. Jenže odlišnosti najdeme i mezi jednotlivými sociálními médii.
- Každé médium se hodí na něco jiného – vysvětlíme vám, jaké jsou hlavní rozdíly ve způsobu komunikace, a řekneme si, jaké kanály by se nejvíce hodily pro vaši firmu.
- Šíření a viralita – není nic lepšího, než když se vaše sdělení šíří bez dalších nákladů. Dozvíte se, jak zvýšit šanci, aby se vám to podařilo.
- Podpora obsahem – samotná komunikace nemusí stačit. Tvořte taky obsah. Řekneme si, jaký by se dozajista hodil a kam ho umístit.
- Budování komunity – k čemu vám je nějaká komunita?
- Jak zapojit lidi, aby vám pomohli – v každé komunitě je 10% aktivnějších lidí. Jak mezi nimi najít takové, kteří zdarma pomohou šířit dobré jméno vaší firmy? Vysvětlíme si termíny „brand advisor“, „opinion leader“, „influencer“ a další.
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: marketingová, tisková, komunikační i obchodní oddělení.
Na školení marketingu pro sociální sítě není potřeba mít žádné předchozí znalosti.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →