Školení: Novinky v Google AdWords a Skliku
PPC systémy poslední dobou přicházejí se spoustou nových funkcí a možností, o kterých možná ani nevíte. Případně o nich víte, ale už se v nich hůře orientujete nebo nemáte čas si je pořádně nastudovat. Je možné, že Vám takto uniká spousta příležitostí, jak zefektivnit vaše marketingové úsilí.
Co se na školení naučíte
- Co je remarketing a jak s ním pracovat.
- Porozumět svým zákazníkům pomocí „Cest vyhledávání“ (Search Funnels).
- Testovat v reálném čase změny PPC kampaní (AdWords Experiments).
- Ulehčit si práci automatizací.
- Jak vylepšit Vaše inzeráty pomocí rozšíření a časového plánování.
- Pochopit rozdíl mezi volnou shodou a jejím modifikátorem.
- Inzerovat pomocí AdWords na Youtube.
- Jak se v reklamní síti nezobrazovat u nevhodného obsahu.
- Jak na mobilní reklamu.
Potřebujete základy? Zkuste Školení PPC reklamy I
Podrobná osnova školení
- Remarketing – naučíte se, co remarketing je, jak ho nastavit a jaké jsou základní strategie využit.
- Cesty vyhledávání (Search Funnels) – více porozumíte, jak se vaši zákazníci chovají. Pomocí cest vyhledávání se dozvíte například, zda stačí jen jedna vaše reklama, aby zákazník splnil určený cíl, zda některé kampaně asistují jiným a jak vypadá typická cesta hledání zákazníka.
- Automatické cenové nabídky - dozvíte se, že ne vždy je nutné měnit ručně cenové nabídky. Povíme si, jaké jsou možnosti automatických cenových nabídek, jak fungují a na co si při jejich používání dát pozor.
- Rozšíření inzerátů – vylepšíte své inzeráty pomocí mapy a rozšířených odkazů, které Vám dají další prostor zákazníka zaujmout.
- Testování (AdWords Experiments) – už nebudete muset uvažovat, co by bylo kdyby. Pomocí testování AdWords experimentů si vyhodnotíte, zda je lepší mít vyšší cenové nabídky či nižší. Ověříte, které shody jsou pro Vás lepší.
- Modifikátor volné shody – pochopíte rozdíl mezi modifikátorem volné shody, volnou a frázovou shodou.
- Mobilní reklama – dozvíte se, jaké jsou možnosti a omezení mobilní inzerce.
- Změny v obsahové síti – zjistíte nové možnosti kontroly zobrazování se v obsahové síti.
- AdWords na Youtube – naučíte se, jaké jsou možnosti cílení na Youtube přes AdWords, a jak snadno začít na Youtube inzerovat.
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: správce PPC kampaní, online marketing specialisty, majitele webových stránek.
Vzhledem k tomu, že se jedná o školení rozšiřující znalosti o systémech Adwords a Sklik, jsou nutné alespoň následující vstupní znalosti a předpoklady. Je třeba:
- Mít založený účet v systémech Google AdWords a Sklik.
- Orientovat se ve webovém rozhraní systémů Google AdWords a Sklik.
- Vědět, co je konverze a mít možnost je měřit alespoň v systému Google AdWords (polovinu probíraných novinek není možné využít bez tohoto předpokladu).
- Chápat aukční princip PPC reklam.
- Rozumět rozdílu mezi reklamní (dříve obsahovou) sítí a vyhledáváním.
- Znát základní statistiky (zobrazení, prokliky, míra prokliku, cena za proklik atp.).
Co je v ceně
- tištěné materiály a podklady,
- certifikát absolventa školení,
- občerstvení,
- bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní.
- garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →“
Školení musím pochválit. Bylo jasné, srozumitelné, příjemně podané a doopravdy jsem se dozvěděl důležité novinky v PPC systémech.