Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR
Cílem školení je ukázat Public Relations v novém digitálním, ale hlavně sociálním prostředí tak, aby vše bylo možné využít v praxi.
Co se na školení naučíte
Aktuálně můžete PR studovat ihned díky vzdělávacímu programu Public relations - PR.
- Co je to „digitální“ PR, jaké má nástroje a co přináší nového oproti doposud známému, klasickému PR
- Jak komunikovat s novináři, jak je zaujmout, jak dodávat správně „digitální materiály“
- Jak tvořit a psát tiskové zprávy tak aby fungovaly a těžily z digitálních možností (jako je například SEO)
- Proč se bát či nebát krizové komunikace, co rozhodně nedělat
- Jak monitorovat, vyhodnocovat komunikaci a PR, ať už vlastní nebo konkurenční
- Praktické příklady povedených i nepovedených PR komunikací a aktivit
- Jakou roli v digitálním PR hrají samotné firmy, jejich zaměstnanci, fanoušci, dobrovolníci, PR agentury, marketing i reklama
Školení pořádáme pouze jako individuální školení pro firmy.
Podrobná osnova školení
- Jakým způsobem se proměnilo PR (Public relations) vlivem Internetu
- Jak ještě více se PR proměnilo příchodem sociálních sítí
- Jaké digitální (internetové) nástroje má PR k dispozici
- Jak tyto nástroje efektivně a správně využívat
- Jak konkrétně využívat pro PR obsahový marketing
- Jak konkrétně využívat pro PR sociální média a platformy
- Jak správně a efektivně komunikovat s novináři a publicisty
- Jak psát tiskové zprávy, tak aby okamžitě nekončily v koši
- Jak správně a efektivně poskytovat materiály pro novináře a publicisty
- Proč ještě v době sociálních sítí a Internetu pořádat tiskové konference
- Jaká jsou nová úskalí krizové komunikace
- Jakým způsobem řešit monitorování komunikace na internetu a sociálních sítích, měřit výsledky a vyhodnocovat je
- Dobré příklady (kterých bude málo, neb si je všichni chrání) a špatné příklady (kterých je vždy dostatek, protože se všechno rychle rozkřikne)
- Co rozhodně nikdy v rámci PR komunikace nedělat
Co se ještě můžete na školení naučit
- Zjistit, zda můžete PR zvládnout vlastními silami
- Dokázat se rozhodnout, jestli náhodou není lepší si pořídit agenturu
- Nebo jestli náhodou není lepší agenturu, co máte, pustit k vodě
- Jakou roli bude hrát váš firemní web, blog, sociální profily
- Kde existuje hranice mezi marketingem a PR?
- Kde existuje hranice mezi inzerci a PR?
- Proč budete potřebovat specifické „CRM“ neboli správu kontaktů jenom pro PR
- Proč se tak často zapomíná na to, že tisková zpráva je SEO příležitost
- K čemu je dobré interní PR a proč budete PR „triky“ používat i na vlastní zaměstnance. A jako budou hrát zaměstnanci roli v externím PR
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: tisková, komunikační a případně marketingová oddělení firem. Hodí se ale velmi dobře i pro PR a komunikační agentury.
Účastník školení by měl mít základní vědomosti o tom, jak funguje Internet, co je to elektronická pošta a jak fungují sociální sítě. Výhodou je, pokud účastník má znalosti Public Relations jako takového, školení je orientováno hlavně na digitální PR.
Co je v ceně
- studijní materiály,
- certifikát absolventa školení,
- společný oběd v restauraci,
- občerstvení po celé školení,
- přístup k novým verzím prezentací pro další termíny školení (v rámci skupiny na Facebooku),
- garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →“
Školení Digitální Public Relations aneb PR sociálního věku hodnotím jako výborné. Standardně, jak to bývá, mnoho praktických tipů. Nadstandardně možnost vidět tuto oblast očima Daniela Dočekala, což pro mě bylo asi nejvíc podnětné - a navíc zábavné. Dobrému webu patří poděkování za perfektní organizaci.
Volba lektora byla vynikající, kurz obohacující, plný překvapivých sdělení a výsledných zjištění, že je stále co objevovat, co poznávat, co se učit. Děkuji Vám za den, který pro mě nebyl obyčejným pracovním dnem, ale dnem, který stál opravdu za to!
Doporučená školení
Videokurz
Ihned k dispozici
E-learning
SEO copywriting
Obsahový marketing
1 690 Kč
bez DPH
Online