Školení: PPC reklamy I
Správná struktura kampaní, vhodná klíčová slova a dobře napsané inzeráty tvoří základy kvalitní PPC kampaně. Vyhněte se začátečnickým chybám!
Co se na školení naučíte
Pojďte studovat ihned díky vzdělávacímu programu Reklama ve vyhledávání.
- Principy fungování PPC reklamy.
- Formy PPC reklam aneb PPC nejsou jen ve vyhledávačích.
- Jak správně strukturovat účet do kampaní a sestav.
- Jak vytvořit efektivní inzerát.
- Jak si zjednodušit správu PPC s šikovnými nástroji.
- Specifika systémů AdWords a Sklik.
- Základy optimalizace PPC reklam.
Už všechno toto znáte? Zkuste Školení PPC reklamy II – pro pokročilé!
Podrobná osnova školení
- Základy fungování PPC – dozvíte se, na jaké bázi fungují PPC systémy a jaké jsou možnosti platby za reklamu.
- Kde se reklama zobrazuje – zjistíte, kde se reklamy z PPC systémů zobrazují a kde všude tedy můžete oslovit potenciální zákazníky.
- Základní práce s PPC systémy – ukážeme si, jak pracovat s hlavními systémy nabízející platbu za proklik (PPC), neboli s Google AdWords od Google a Sklik od Seznam.cz. Naučíte se samostatně založit účet Google AdWords.
- Strukturování kampaně – osvojíte si strukturu účtu AdWords a Skliku a naučíte se správně rozdělovat klíčová slova do reklamních kampaní a sestav.
- Výběr klíčových slov – naučíte se hledat a vybírat správná klíčová slova.
- Psaní inzerátů – dozvíte se pravidla pro psaní textů a naučíte se psát poutavé inzeráty. Takové, které nejenže osloví Vašeho zákazníka, ale navíc Vás budou díky jejich efektivitě stát co nejméně.
- Zefektivnění práce - seznámíte se s užitečnými nástroji, včetně několika nástrojů pro návrh klíčových slov.
- Optimalizace reklam - naučíme Vás základním osvědčeným metodám optimalizace PPC reklam.
- Základy obsahové sítě – ukážeme si další možnosti inzerce v systémech AdWords a Sklik, základní nastavení obsahových sítí, možnosti jejich cílení a specifika v jednotlivých systémech.
- Dotazy a diskuse – máte-li již vlastní kampaně, můžeme se společně podívat na jejich nedostatky a navrhnout řešení.
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: začínající PPC správce, majitele e-shopů, správce stránek, marketingové pracovníky.
Na školení PPC reklamy I se postupuje od úplných základů a nejsou k němu tedy potřeba žádné předchozí znalosti.
Co je v ceně
- studijní materiály,
- certifikát absolventa školení,
- společný oběd v restauraci a občertvení během školení,
- bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní.
- voucher na 1000 Kč do Google AdWords, pokud účastník školení sám vloží 250 Kč a využíje voucher pro účet starý maximálně 14 dní,
- garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →“
Školení splnilo očekávání, dozvěděla jsem se, co jsem potřebovala, lektor ochotně a erudovaně reagoval na dotazy.
Podařilo se mi získat základní přehled o PPC, jejich funkci a možnostech. To vše díky přehledné struktuře prezentace, názorným praktickým cvičením, a především ochoty lektora odpovědět na každou naši otázku. Školení ve mně vzbudilo další zájem se o tuto oblast zajímat.
Školení splnilo očekávání na 100 %. Byl jsem v této oblasti úplný laik, který si předtím přečetl pár informací na webu. Školení mi pomohlo pochopit základní pojmy, princip a ulehčilo orientaci v problematice správy kampaní.
Školení PPC reklamy I naplnilo má očekávání na 100%, zjistil jsem potřebné věci, které jsem předtím nevěděl. Co se týče školitele, má spokojenost byla maximální, reagoval na veškeré dotazy, ale hlavně dokázal vše vysvětlit.
Školení PPC reklamy I. splnilo moje očekávání. Jelikož jsem byla v této oblasti úplný začátečník, ocenila jsem vysvětlení základních pojmů a principů. Lektor vysvětloval vše, tak aby to pochopil i úplný začátečník a ochotně odpovídal na všechny dotazy. Na školení se mi líbilo, že bylo podpořeno kvalitními materiály a cvičeními, na kterých jsme si mohli vyzkoušet fungování PPC kampaní.
Se školením od Dobrého webu jsem byl velice spokojený. Absolvoval jsem již druhé školení a opět jsem se utvrdil, že Dobrý web odvádí skvělou práci. Školení bylo profesionálně připravené, srozumitelné a naučné!
Školení předčilo moje očekávání. Dozvěděla jsem se vše potřebné k tomu, abych mohla začít s tvorbou PPC kampaní. Školení bylo precizně připravené a interakce s lektorem byla skvělá.
Školení PPC reklamy I od Dobrého webu určitě doporučuji všem začínajícím internetovým marketérům, kromě srozumitelného seznámení se základními pojmy je možné si na praktických příkladech vyzkoušet i založení, nastavení a základní ovládání AdWords a Skliku. Lektor Tomáš Turek věci rozumí a je ochotný při zodpovídání dotazů. Pro základní orientaci v problematice PPC je toto školení ideální.
Jsem rád že jsem se školení zúčastnil. Zásadní informace pro pochopení systémů zazněly a byly podány srozumitelnou formou. V následujících dnech po školení jsem byl schopen začít realizovat konkrétní úpravy a změny ve firemním profilu a jak doufám k lepšímu.
Bylo pro mě velice přínosné a musím upřímně říct, že jsem se dozvěděla právě to, proč jsem na školení šla.
Školení bylo prima. Něco málo jsem před školením o PPC reklamě věděl a chvíli jsem měl již spuštěné i reklamy v Skliku. Po školení jsem ale musel vše předělat. Zjistil jsem, kde jsou chyby. V současné době se u reklam zvýšila míra prokliku a jelikož jsou lépe situovány a zacíleny, zvýšil se i počet objednávek. Ještě jednou děkuji a již se těším na pokračování.
Školení PPC I. naplnilo mé očekávání. I přesto, že jsem měl v minulosti vizuální kontakt s ADWORDS a SKLIKem, toto školení mi pomohlo pochopit strukturu a způsob fungování těchto reklamních systémů. Díky naplnění mého očekávání se budu účastnit i školení PPC II., kde očekávám ještě hlubší zanoření do problematiky.
Školení plně splnilo má očekávání, jsem velice spokojen. Díky školení jsem se dozvěděl základní znalosti a principy fungování PPC reklam, naučil se administrovat Google Adwords, zakládat kampaně, sestavy a spravovat reklamní inzeráty. Znalosti i prezentační schopnosti pana lektora byly na velmi vysoké a profesionální úrovni a podtrhovaly celkový dojem ze školení.
Školení mi poskytlo základní informace o PPC systémech a jejich využití v podmínkách českého trhu. Je ideální pro úplné začátečníky, kteří se potřebují v problematice zorientovat a pak mohou navázat prakticky zaměřeným školením PPC II (jako já). Velmi oceňuji celkovou organizaci a přístup Vaší společnosti ke klientům, za to dávám 1*.
Školení bylo pro mě velmi přínosné a na základě takto nízké ceny velmi obsáhlé. Můj přehled o této problematice byl velmi nepřesný a z mého pohledu jsem si myslel, že toho vím hodně, ale byl jsem vyveden z omylu.
Kurz splnil má očekávání a jeho pokračování si rozhodně nenechám ujít. Společnosti Dobrý web patří i díky za to, že školení vede praktik, nikoliv chodící učebnice. Věřím, že vstřebané informace budou přínosem při realizaci kampaní pro náš nově spuštěný internetový obchod.
Doporučená školení
Vzdělávací program
Ihned k dispozici
E-learning
Reklama ve vyhledávání - SEM
Online reklama
3 990 Kč
bez DPH
Online