Školení: PPC reklamy II – pro pokročilé
Naučíme Vás nastavit kampaně tak, aby dokázaly vytěžit svoje možnosti. Budete pak vkládat do reklam méně finančních prostředků, a přitom dosahovat lepších výsledků. Dostaňte svou inzerci na vyšší úroveň!
Co se na školení naučíte
Školení nyní probíhá živě online: PPC reklamy II (Zoom).
- Zopakujete si všechny důležité principy fungování PPC reklamy.
- Optimalizační postupy již běžících reklamních kampaní.
- Hledat a řešit problémy s PPC reklamou ve vyhledávačích
- Využívat Google Analytics pro správu kampaní.
- Základní postupy a strategie pro vytváření kampaní s retargetingem.
- Pracovat s aplikací AdWords Editor, která vám usnadní a zrychlí tvorbu a správu kampaní.
Potřebujete základy? Zkuste Školení PPC reklamy I!
Podrobná osnova školení
- Opakování základních znalostí – víte jak fungují klíčová slova? Co jsou typy shody klíčových slov a k čemu slouží? Další témata opakování jsou vyhledávací dotazy, způsob řazení reklam ve vyhledávání a struktura skóre kvality.
- Optimalizační postupy – pro optimalizaci kampaní je důležité počáteční nastavení kampaní, zpřehledníme si jaké postupy jsou vhodné v různých případech. Předvedeme si využití vyhledávacích dotazů a projdeme časový plán optimalizace kampaní, jednotlivé fáze - optimalizace zaměřené na zlepšení CTR a optimalizace s cílem zlepšit cenu za konverzi či návratnost kampaní. U reklam se seznámíme s rozšířeními. Konečně, součástí této rozsáhlé kapitoly je i přehled optimalizačních automatických nástrojů.
- Hledání a řešení problémů – cílem kapitoly školení je ukázat, pomocí jakých metrik a nástrojů zabudovaných do PPC systémů lze odhalit problémy kampaní. Soustředíme se na systémy Adwords a Sklik.
- Využití Google Analytics – průběžné sledování, vyhodnocování a na základě toho realizace úprav v kampaních jsou jedinou cestou k dlouhodobému úspěchu. Velmi dobrým pomocníkem může být právě nástroj Google Analytics. Dozvíte se, kde v Google Analytics najít základní údaje o kampaních, ale také jak propojit Adwords a Analytics, či jak značkovat kampaně v Skliku.
- Retargeting - odpovíme na otázku co to je a jak to funguje? V této části školení si ukážeme, jak nastavit měřící kódy pro retargeting, případně proč uvažovat nad využitím retargetingu na základě dat v Google Analytics. Neméně důležitá je znalost postupů vytvoření obecenstev pro retargeting - ukážeme si základní strategie, jež se běžně používají.
- AdWords Editor – je mocný pomocník, který dokáže vytvářet kampaně pomocí nástrojů hromadných úprav. Šetří čas při vytváření kampaní i při průběžné správě a optimalizaci. Jeho další funkcí je schopnost exportu kampaní do různých formátů a také importu kampaní z formátu CSV nebo možnost pracovat offline. Ukážeme si všechny jeho hlavní funkce a vyzkoušíme je na praktickém příkladu.
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: správce PPC kampaní, specialisty online marketingu a majitele webových stránek a eshopů.
Vzhledem k tomu, že se jedná o navazující školení (na školení PPC reklamy I.), počítá předem se základní znalostí tohoto oboru. Účastník by měl již znát:
- Rozhraní PPC systémů Google Adwords a Sklik.
- Rozumět principu řazení reklam ve vyhledávání Google a Seznam.
- Znát pojmy jako je např. CTR, konverze, skóre kvality.
- Rozdíly mezi vyhledávací a obsahovou reklamou.
- Školení předpokládá praktické zkušenosti se správou PPC kampaní v Google Adwords či Skliku.
Co je v ceně
- studijní materiály,
- certifikát absolventa školení,
- společný oběd v restauraci,
- občerstvení po celý den,
- bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
- garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →“
Od školení PPC reklamy II jsem očekával hodně, ale školení mi nabídlo ještě více. Informace, které byly předány byly ověřeny praxí a bylo to hodně poznat. Přednášející své téma znala dokonale a dokázala poradit s případnými problémy. Školení můžu jen doporučit a zároveň jsem rád, že jsem jej mohl absolvovat.
Nejlepší školení Dobrého webu, na kterém jsem byl. Líbily se mi prakticé ukázky a úkoly.
Školení splnilo moje očekávání. Plynule navazovalo na poskytnuté informace z prvního školení PPC 1. Člověk si mohl rozšířit své znalosti do větších detailů. Hlavně jsem oceňoval praktický přístup, kdy nám jednotlivé kroky byly vysvětlovány přímo v systémech pro tvorbu PPC reklam. Dále také oceňuji možnost naučit se s Adwords Editorem.
Školení mi pomohl získat lepší vhled do PPC. Jsem ráda, že jsem se naučila pracovat s AdWords editorem, protože mi usnadní práci. Oceňuji praktické cvičení a ukázky. Mohu doporučit všem, kteří se chtějí PPC zabývat.
Školení PPC reklamy pro pokročilé zcela splnilo mé očekávání, dozvěděl jsem se spoustu užitečných informací ke správě reklamních kampaní, se důrazem na to podstatné a důležité z jinak velmi široké nabídky možností nastavení těchto kampaní. Tyto poznatky určitě využiju pro zefektivnění našich PPC kampaní.
Těm, kteří chtějí do problematiky PPC proniknout hlouběji (zejména v návaznosti na kurz PPC I), lze toto školení rozhodně doporučit. Kromě rozšíření znalostí PPC reklamy se naučíte rychle zorientovat v rozhraní systémů Google AdWords a Sklik, stejně jako v AdWords editoru.
Obě školení PPC I i PPC II byly pro nás velmi přínosné. Nějen při samotné přednášce, ale také při diskuzích jsme si uvědomili některé souvislosti a dokázali v krátké době výrazně zvýšit profit (konverze) z našich kampaní.
Školení Lukáše Foffa mi ukázalo některé pokročilé tipy pro práci s kampaněmi a nástroji, cením si i přehled možností nasazení PPC jako marketingového kanálu do různých fází reklamní kampaně. Velmi pozitivně hodnotím i praktická cvičení.
I přesto, že nějakou dobu s PPC reklamou pracuji, školení mi hodně rozšířilo obzory v práci s Adwords editorem, který jsem začal daleko více využívat a šetří můj čas. Zaujaly mě také možnosti využívání obsahové sítě a remarketingu v praxi. Oceňuji přístup lektorky díky němuž se podařilo probrat celé školení do stanoveného termínu, což nebývá samozřejmostí. Rozhodně doporučuji pokud váháte.
Školení PPC II naplnilo mé očekávání. Velice důležité jsou pro vlastní správu kampaní poznatky z praxe, které nám lektorka ochotně poskytla. Byly znát její velké zkušenosti. Školení mohu vřele doporučit všem, kteří již základy znají a chtějí ušetřit čas ztracený pomalým nabýváním dalších zkušeností.
Školení PPC reklamy pro pokročilé bylo skvělé. Obsahová náplň, praktické ukázky, vše bez jediné výhrady. Velmi oceňuji zkušenosti lektorky Heleny Papírníkové a její lektorské dovednosti. Přesto, že školení bylo celkem náročné, vše jsme zvládli.
Školení bylo přesně to, co jsem potřeboval. Tipy a triky k nastavení a optimalizaci PPC reklamy v AdWords a Sklik. Díky moc.