Školení: SEO pro e-commerce
Zapomeňte na staré praktiky, na školení vám ukážu, jak se dělá SEO v roce 2021. Přijďte se naučit, jak vám SEO může pomoci plnit byznysové cíle a zvyšovat tržby.
Co se na školení naučíte
- Co je SEO a jak vám může pomoci zvyšovat tržby
- Co je důležité pro dohledatelnost vašeho byznysu online i offline
- Jak optimalizovat produktové stránky a zvyšovat jejich proklikovost z vyhledávání
- Jak vytunit kategorie, aby dosahovaly vyšších pozic na ta správná klíčová slova
- Jak tvořit obsah, který válcuje konkurenci a podporuje prodej
- Jak identifikovat konkurenci a pohlídat si ji
- Jak SEO měřit a vyhodnocovat
Účastníci budou na školení pracovat s nástrojem Marketing Miner a po skončení školení vám zůstane tento nástroj ještě týden aktivní.
Podrobná osnova školení
Co je SEO
- Vysvětlíme si, jak fungují vyhledávače a co optimalizace znamená pro vaše podnikání
- Na jakém principu staví SEO a co je jeho podstatou
Technické řešení
- Největší nedostatky a důvody pro nízké tržby z vyhledávání většiny prodejních webů jsou problémy s indexací a špatně řešené filtrování
- Ukážu vám, jak tyto nedostatky odstranit a správně nastavit všechny důležité technické části webu
Obsah
- Podíváme se, jak vytěžit maximum z produktových stránek optimalizací on-page faktorů
- Jak se tvoří informační architektura a v čem spočívá optimalizace kategorií
- Obsah není jen homepage, kategorie a produkt – dnes uspěje pouze kvalitní obsah a na školení si ukážeme postup, jak takový kvalitní obsah vlastně tvořit
Strukturovaná data
- Co jsou strukturovaná data a jak mohou pomoci SEO
- Která strukturovaná data použít pro který byznys a jak na to
Odkazy
- Vysvětlíme si základní princip odkazů a prozradím vám jak je získávat v roce 2019
Lokální SEO
- Aktivity a postupy, jak zviditelnit vaše pobočky a lokální byznys a přiblížit se tak vašim potenciálním zákazníkům
Redesign webu
- Jak postupovat při redesignu a na co si dát pozor, abyste předešli propadu tržeb
Rychlá analýza konkurence
- Jak lehce analyzovat vaši konkurenci a špehovat ji
Vstup na cizí trhy z pohledu SEO
- Vstup na zahraniční trh není samozřejmě otázka pouze SEO, ale má několik důležitých bodů, které vaši strategii vstupu na nový trh ještě posílí
Aktuální trendy
- SEO nemá mnoho trendů, avšak i přesto je nunté být IN, a proto si řekneme, co je teď v SEO trendy v ČR i ve světě
Jak vyhodnocovat SEO
- Nic z toho by nemělo smysl, kdybychom neuměli říct, zda to vše má smysl, nebo zda jdeme správným směrem
- Ukážu vám, jak a co vyhodnocovat a jak na výsledky reagovat
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: majitele e-shopů, podnikatele na internetu, marketingové manažery s přesahem do online marketingu, SEO konzultanty, vedoucí obsahových oddělení, online marketéry a další zájemce o problematiku.
Abyste si odnesli ze školení co nejvíce praktických informací, doporučujeme mít na školení přístup do vlastního účtu nástroje Google Analytics a nástroje Google Search Console.
Nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.
Co je v ceně
- studijní materiály,
- certifikát absolventa školení,
- společný oběd v restauraci,
- občerstvení po celý den,
- bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
- garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →