Školení: Twitter pro firmy a firemní komunikaci
Komunikovat ve 140 znacích je umění, jehož zvládnutí vám může přinést nové formy komunikace a marketingu nikoliv na masy, ale na dobře uchopitelnou cílovou skupinu. Twitter může být dobrý pomocník, ale je nutné vědět, jak ho zvládnout a využít.
Co se na školení naučíte
- Komunikovat jasně, stručně až telegraficky ve 140 znacích.
- Vytvořit nový firemní komunikační kanál na sociální sítí Twitter.
- Efektivně využít dostupné způsoby správy účtu na Twitteru .
- Využít Twitter pro netradiční formy komunikace.
- Začlenit Twitter do marketingového i komunikačního mixu vaší firmy.
- Využít Twitter jako zdroj informací pro rozhodování.
Zajímají Vás i další sociální sítě? Nenechte si ujít Školení: Jak na firemní Facebook prakticky, Školení: Správa Stránek na Facebooku (zejména) pro firmy nebo Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing!
Podrobná osnova školení
- Twitter, svět, ČR, čísla, kde si stojí, žebříčky.
- Základní principy Twitteru (vznikl z SMS a na tom to stojí a padá).
- Možnosti firemního i osobního účtu na Twitteru.
- Komunikace prostřednictvím Twitteru, praxe i teorie.
- Podstatné a vhodné pomůcky pro využívání Twitteru.
- Pravidla užívání, konflikty, krizová komunikace, bezpečnost účtu.
- Co dělat a co nedělat na Twitteru.
- Jakou cílovou skupinu můžete nejvíce na Twitteru očekávat.
- Jak využít všech možností Twitteru pro oboustrannou komunikaci , konverzaci.
- Co všechno je možné (a nutné) nastavit u účtu na Twitteru.
- Jak se píší příspěvky, pracuje s odpověďmi, seznamy (lists), přímými zprávami.
- Propojení Twitteru a firemního webu, facebooku a dalších aktivit.
- Twitter opačně - využití jako zdroje informací pro firmy.
- Jak spravovat více účtů na Twitteru.
- Jak vypadají dobré i špatné příklady firemních účtů a komunikace na Twitteru
- Prostor pro praktické dotazy.
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: marketingová, tisková, komunikační i obchodní oddělení.
Marketingové a komunikační dovednosti a zkušenosti, schopnost používat počítač a Internet, bez zvláštních technických znalostí (založení vlastního osobního účtu na Twitteru a jeho několikatýdenní používání není pro absolvování kurzu podmínkou, ale může být velkou výhodou).
Co je v ceně
- studijní materiály,
- certifikát absolventa školení,
- společný oběd v restauraci,
- občerstvení po celé školení,
- přístup k novým verzím prezentací pro další termíny školení (v rámci skupiny na Facebooku),
- garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →“
Školení mi určitě hodně pomohlo a doplnilo potřebné nedostatky. Doporučuji jej i lidem, kteří touží po všeobecném rozhledu ve světe sociálních sítí, jelikož školení obsahuje také různé srovnávací statistiky.
Školení Twitter pro firmy je určitě užitečné pro firmy, které přemýšlejí, že začnou s Twitterem a moc o něm neví. Jelikož v Čechách není tato sociální síť tak častá, myslím, že školení pana Dočekala dává jednoduchý a názorný přehled, jak tuto síť používat a co s ní vlastně dělat.