Školení uživatelského výzkumu
Designovat bez uživatelského výzkumu je jako řídit se zavázanýma očima. Naučím vás pozorovat a naslouchat, analyzovat a hledat správnou cestu džunglí nekonečného množství řešení.
Co se na školení naučíte
- Jak se uživatelský výzkum liší od marketingového.
- Kdy zvolit kvalitativní a kdy kvantitativní metody.
- Jak dát uživatelům tvář pomocí person.
- Mapovat jednotlivé fáze zákaznické cesty pomocí customer journey maps.
- Jak správně pozorovat, jak naslouchat a jak se ptát.
Zajímajímá vás, jak přizpůsobit web mobilním zařízením? Zkuste školení: Mobile - web, aplikace nebo responzivní design.
Podrobná osnova školení
Střílíte-li naslepo a stavíte web podle toho, co si myslíte, že návštěvníkům vyhovuje, máte vysokou pravděpodobnost, že minete. I tipovat 50 na 50 je lepší. Zachrání vás jedině reálná data. Uživatelský výzkum vám prozradí, kdo jsou vaši uživatelé a co chtějí.
- Pozorování a naslouchání - základní dovednost výzkumníka.
- Rozhovory s uživateli – hloubkový výzkum, který vám rozšíří obzory.
- Kontextové šetření - výzkum v terénu.
- Focus groups – skupinové diskuse s uživateli.
- „Špehování“ návštěvníků přes UserFly, mYx či Clicktale.
- Dotazníky - dobrý sluha, ale zlý pán.
- Mapování zákaznické cesty.
- Persony - ambasadoři uživatelů ve vaší firmě.
- Storytelling - jeden příběh vydá za tisíce tabulek.
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: marketingové pracovníky zodpovědné za firemní web, majitele a provozovatele webů, tvůrce a návrháře webu, majitele e-shopů.
Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.
Co je v ceně
- studijní materiály,
- certifikát absolventa školení,
- občerstvení,
- možnost bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
- garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →