Školení: Webová analytika pro redesign webu

Až za vámi přijde šéf měsíc po spuštění nového webu, budete schopni mu říci, jak se redesign povedl?

Máte zájem o toto školení?

I když toto školení v nejbližší době neplánujeme vypsat veřejně, rádi vám ho připravíme na míru, s ohledem na specifické potřeby a zájmy vašeho týmu.

Cena celodenního školení na míru začíná na 30 000 Kč.

Kontaktujte mě, společně vymyslíme vhodnou formu pro vaše školení

Fotografie Petra Hejcmanová

Petra Hejcmanová
Koordinátorka vzdělávání

(+420) 775 854 238

Chcete se dozvědět více o redesignu webu? Studujte ihned vzdělávací program Redesign webu z pohledu UX a SEO!

 

Školení Webová analytika pro redesign webu aktuálně pořádáme pouze jako individuální školení pro firmy.

Na školení se vyzbrojíte správnými metodami, jak analyzovat současnou výkonnost webu a poznat, jaké jsou jeho slabé a silné stránky. 

  • Budete vědět, které stránky si musíte opečovávat stůj co stůj, protože pro vás mají zásadní obchodní hodnotu, a které stránky můžete směle z redesignovaného webu vymazat.
  • Prakticky si vyzkoušíte práci s konkrétními přehledy a segmenty návštěvníků, které vám pomohou s analýzou návštěvnosti.
  • Budeme diskutovat různé možnosti spouštění nového webu a zaměříme se také na A|B testování.
  • Naučíte se, jak od počátku podchytit správné měření nového webu.
  • Odnesete si sadu doporučených reportů, segmentů, dashboardů a vlastních upozornění, které budete při redesignu potřebovat.

Neorientujete se v základních ukazatelích Google Analytics a jsou pro vás vlastní reporty španělská vesnice? Zkuste školení Google Analytics.

 

Metody optimalizace a spouštění webu

  • Iterativní přístup, A/B testování
  • Revoluční změny webu
  • Potřeba přizpůsobení webu mobilním zařízením
  • Experimenty v Google Analytics - praktický příklad

Využití webové analytiky pro analýzu návštěvnosti

  • Jak v Google Analytics zjistit, co na webu funguje dobře
  • Důležitost vstupních stránek pro různé skupiny návštěvníků
  • Srovnávací metody v analýze

Prioritizace obsahu webu

  • Různé pohledy na důležitost stránek
  • Podchycení obchodně důležitých stránek

Dopad na webdesign

  • Dynamika přístupu z mobilů
  • Rozlišení vs. viewport
  • Je potřeba řešit návštěvníky se staršími verzemi Internet Exploreru?
  • Které stránky jsou pomalé?

Měření po spuštění webu

  • Jak podchytit měření ještě před spuštěním
  • Kontrola správného fungování měřicích kódů
  • Hlídání chybových stránek
  • Nastavení vlastních upozornění pro hlídání nebezpečných výkyvů
  • Dashboardy pro manažerský pohled na vývoj nové verze webu
  • Vyhodnocení úspěšnosti redesignu

Doporučujeme zejména pro: majitele a provozovatele webů, tvůrce a návrháře webů, marketingové pracovníky zodpovědné za firemní web.

Potřebné znalosti odpovídají úrovni účastníka školení Google Analytics pro začátečníky:

  • Znát kategorie zdrojů návštěvnosti v Google Analytics.
  • Umět použít segmenty a vlastní přehledy.

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


Vzdělávací program
Ihned k dispozici
E-learning
3 990 Kč
bez DPH