Školení: Webová analytika pro redesign webu
Až za vámi přijde šéf měsíc po spuštění nového webu, budete schopni mu říci, jak se redesign povedl?
Co se na školení naučíte
Chcete se dozvědět více o redesignu webu? Studujte ihned vzdělávací program Redesign webu z pohledu UX a SEO!
Školení Webová analytika pro redesign webu aktuálně pořádáme pouze jako individuální školení pro firmy.
Na školení se vyzbrojíte správnými metodami, jak analyzovat současnou výkonnost webu a poznat, jaké jsou jeho slabé a silné stránky.
- Budete vědět, které stránky si musíte opečovávat stůj co stůj, protože pro vás mají zásadní obchodní hodnotu, a které stránky můžete směle z redesignovaného webu vymazat.
- Prakticky si vyzkoušíte práci s konkrétními přehledy a segmenty návštěvníků, které vám pomohou s analýzou návštěvnosti.
- Budeme diskutovat různé možnosti spouštění nového webu a zaměříme se také na A|B testování.
- Naučíte se, jak od počátku podchytit správné měření nového webu.
- Odnesete si sadu doporučených reportů, segmentů, dashboardů a vlastních upozornění, které budete při redesignu potřebovat.
Neorientujete se v základních ukazatelích Google Analytics a jsou pro vás vlastní reporty španělská vesnice? Zkuste školení Google Analytics.
Podrobná osnova školení
Metody optimalizace a spouštění webu
- Iterativní přístup, A/B testování
- Revoluční změny webu
- Potřeba přizpůsobení webu mobilním zařízením
- Experimenty v Google Analytics - praktický příklad
Využití webové analytiky pro analýzu návštěvnosti
- Jak v Google Analytics zjistit, co na webu funguje dobře
- Důležitost vstupních stránek pro různé skupiny návštěvníků
- Srovnávací metody v analýze
Prioritizace obsahu webu
- Různé pohledy na důležitost stránek
- Podchycení obchodně důležitých stránek
Dopad na webdesign
- Dynamika přístupu z mobilů
- Rozlišení vs. viewport
- Je potřeba řešit návštěvníky se staršími verzemi Internet Exploreru?
- Které stránky jsou pomalé?
Měření po spuštění webu
- Jak podchytit měření ještě před spuštěním
- Kontrola správného fungování měřicích kódů
- Hlídání chybových stránek
- Nastavení vlastních upozornění pro hlídání nebezpečných výkyvů
- Dashboardy pro manažerský pohled na vývoj nové verze webu
- Vyhodnocení úspěšnosti redesignu
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: majitele a provozovatele webů, tvůrce a návrháře webů, marketingové pracovníky zodpovědné za firemní web.
Potřebné znalosti odpovídají úrovni účastníka školení Google Analytics pro začátečníky:
- Znát kategorie zdrojů návštěvnosti v Google Analytics.
- Umět použít segmenty a vlastní přehledy.
Co je v ceně
- studijní materiály,
- certifikát absolventa školení,
- občerstvení po celý den,
- bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
- garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →