Školení: Zákaznické cesty v praxi
Dokázat se správně vcítit do potřeb svých cílových skupin je základním parametrem úspěchu všech, kteří na internetu prodávají své služby, či produkty. Na známém See-Think-Do-Care konceptu si budeme demonstrovat, co všechno je dobré mít na paměti při snaze získávat leady, proměnit v reálný výsledek a posléze udržet.
Co se na školení naučíte
- Co to je a jak funguje nákupní trychtýř
- Jaké online kanály používat pro získání leadu
- Jakým způsobem vyhodnocovat a optimalizovat efektivitu jednotlivých kanálů
- Jakým způsobem pracovat s potenciálními či stávajícími klienty v různých stádiích zájmu
Podrobná osnova školení
- Co to je a jak funguje nákupní trychtýř
- Jak se vyvíjí uvažování zákazníka v průběhu let?
- Jak se mění (či jak by se měl měnit) přístup firem ke klientovi?
- Typologie chování zákazníka v různých stádiích nákupního trychtýře.
- Jaké online kanály používat pro získání dobrého leadu
- Jaké jsou optimální kanály pro akvizici nového klienta?
- Jaké posléze pro jeho retenci a edukaci?
- Namodelujeme, jaké online kanály mohou účastníci školení v jakých situacích využít.
- Jakým způsobem vyhodnocovat a optimalizovat efektivitu jednotlivých kanálů
- Jak nastavovat KPI´s?
- Kdo by měl být za efektivitu kanálů zodpovědný a proč?
- Jaké nástroje používat k měření výkonnosti?
- Jakým způsobem pracovat s vašimi zákazníky v různých stádiích zájmu
- Co to je a jak se vyvíjí customer journey?
- V jaké fázi cílit na zákazníka jakou formou komunikace?
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: marketingové pracovníky, obchodní ředitele, majitele menších a středních firem, zástupce firem procházejících úplnou, či částečnou transformací svých aktivit do online prostředí.
Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →