Digitální marketing pro restaurace a kavárny

Víte, že lidé na Facebooku v Čechách tráví přes 2 hodiny denně svého času a že fotky jídel jsou jedny z nejsdílenějších fotografií? Pokud s námi strávíte jeden den, budete mít jasno, jakou sociální síť zvolit, jak vytvořit neodolatelný obsah, co zaujme, jak správně komunikovat a také čeho se vyvarovat.

Máte zájem o toto školení?

I když toto školení v nejbližší době neplánujeme vypsat veřejně, rádi vám ho připravíme na míru, s ohledem na specifické potřeby a zájmy vašeho týmu.

Cena celodenního školení na míru začíná na 30 000 Kč.

Kontaktujte mě, společně vymyslíme vhodnou formu pro vaše školení

Fotografie Petra Hejcmanová

Petra Hejcmanová
Koordinátorka vzdělávání

(+420) 775 854 238

  • Jak přitáhnout pozornost stávajících a hlavně potenciálních hostů 
  • Kam všude o sobě dát vědět
  • Kde najít toho svého klienta a jak s ním mluvit
  • Jakou placenou propagaci využít a jakou raději ne 
  • Jak vytvořit web, který zákazníky zaujme, a budou se tam vracet 
  • Jak se zákazníky mluvit na internetu, jak poděkovat a jak se omluvit

9:00 - 11:00 

Digitální marketing obecně - proč, kde, jak (s kým)

  • Má dnes vůbec smysl mít nějaký web? Jak uživatele hledají a s čím si vystačí
  • Základní pravidla inzerce – aneb neutrácejte za blbosti
  • Síla dobré recenze, aneb proč motivovat své hosty k tomu, aby o vás utrousili slovo

Přednáší: Lukáš Rýdl

11:00 - 11:30 Cofee break

11:30 - 13:00

Uživatel jako středobod vesmíru

  • Co to je UX, k čemu je prospěšné uvažovat o všem z pohledu zákazníka
  • Jak přemýšlí typický uživatel, kam se na vašem webu kouká a jak mu co nejlépe usnadnit orientaci v něm
  • Důležitost symbiozy krásy a použitelnosti
  • Jak ideálně řešit fuknční prodejní prvky na vašem webu – meníčka, rezerváky, fotogalerie 

Přednáší: Filip Ekl

13:00 - 13:30 Cofee break

13:30 - 15:30

Sociální média a krizová komunikace

  • Základní pravidla komunikace
  • Jak se chovat v případě problému či konfliktu
  • Konkrétní příklady nevhodně volené komunikace
  • Proč je restaurační prostředí vždy první na mušce a proč umět zachovat chladnou hlavu

Přednáší: Daniel Dočekal

Konec 15:30

Doporučujeme zejména pro: majitele restaurací a bister či jejich pravé ruce, kterým záleží na tom, aby i jejich digitální pověst byla perfektním doplňkem kvalitního servisu poskytovaného jejich hostům.

Nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

  • studijní materiály,
  • dopolední coffee break
  • odpolední cofee break

Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →