Odpolední akademie: Marketingová a obsahová strategie
Zdokonalte své marketingové schopnosti na online akademii. Naučíte se připravit fungující marketingovou a obsahovou strategii. Pokud v tomto nemá vaše firma shodu a jasno, jen těžko budete hledat nové zákazníky, prodávat vaše produkty a čelit konkurenci. My Vám s tím během čtyř odpolední pomůžeme.
Co se na školení naučíte
Martin Přinosil vám pomůže zjistit, kde se jako firma nacházíte a kam se chcete posunout. Naučíte se tvořit marketingovou strategii tak, aby vaší značce sloužila dlouhé roky a stála na pevných nohách. Ve dvou dnech na vás čeká školení nadupané reálným know-how a postupy, které si hned vyzkoušíte na workshopu.
Marketingová strategie:
- Vytvoříte vstupní analýzu marketingové strategie.
- Definujete svou vizi a poslání.
- Naučíte se pracovat s cílovými skupinami.
- Vyberete správnou taktiku k naplnění strategie.
- Vyhodnotíte, jak se vám daří strategii naplňovat.
Do světa copywritingu vás vezme Anna Sálová. Po teoretickém úvodu si pod jejím vedením připravíte obsahovou strategii pro vaše online projekty a naučíte se psát poutavé titulky a kratší texty. Poté si posvítíte na vztah copy a SEO a na to, jak do textu citlivě vpravit klíčová slova, aby byli spokojení zákazníci i vyhledávače.
Obsahová strategie a copywriting:
- Proč je obsah důležitý a jak vám s jeho tvorbou pomůže obsahová strategie.
- Hlavní zásady copywritingu.
- Jak si SEO a copywriting vzájemně pomáhají.
Podrobná osnova školení
Odpolední online akademie se uskuteční ve čtyřech dnech:
- 15, 16, 18 a 19. listopadu 2021.
- Od 12:30 do 17:00.
1.den Marketingová strategie
- Vytvoříte vstupní analýzu.
- Práce s marketingovými archetypy.
- Formulování vize vaší značky.
- 2hodinový workshop.
2. den Funkční marketing
- Přemýšlet správně o cestě zákazníka.
- Přetavit strategickou část do funkční exekutivy.
- 2hodinový workshop.
3. den Obsahová strategie a copywriting
- Co je copywriting a proč je obsah důležitý.
- Obsahová strategie a copywriting - WORKSHOP.
- Online versus offline copywriting.
- Jednotlivé složky dobrého copy - WORKSHOP.
- Jaký obsah patří na různé typy webových stránek.
- Jemná práce s jazykem aneb Nepište jako úředník.
4. den SEO copywriting
- Co je SEO.
- Zásady SEO copywritingu.
- Metadata.
- Workshop SEO copywritingu.
- Praktické nástroje pro SEO copywriting.
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: marketingové/obchodní manažery nebo majitele firem, junior marketingové specialisty.
Pro účast v online akademii doporučujeme mít všeobecný marketingový rozhled.
Témata jsou vhodná pro:
- Začínající i mírně pokročilé copywritery.
- Content manažery, kteří zadávají a kontrolují práci po copywriterech.
- Majitele a autory vlastních projektů, kteří chtějí řešit obsah svépomocí.
- Začínající marketéry i středně pokročilé.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →