Odpolední akademie: Marketingová a obsahová strategie

Zdokonalte své marketingové schopnosti na online akademii. Naučíte se připravit fungující marketingovou a obsahovou strategii. Pokud v tomto nemá vaše firma shodu a jasno, jen těžko budete hledat nové zákazníky, prodávat vaše produkty a čelit konkurenci. My Vám s tím během čtyř odpolední pomůžeme.

 

Máte zájem o toto školení?

I když toto školení v nejbližší době neplánujeme vypsat veřejně, rádi vám ho připravíme na míru, s ohledem na specifické potřeby a zájmy vašeho týmu.

Cena celodenního školení na míru začíná na 30 000 Kč.

Kontaktujte mě, společně vymyslíme vhodnou formu pro vaše školení

Fotografie Petra Hejcmanová

Petra Hejcmanová
Koordinátorka vzdělávání

(+420) 775 854 238

Martin Přinosil vám pomůže zjistit, kde se jako firma nacházíte a kam se chcete posunout. Naučíte se tvořit marketingovou strategii tak, aby vaší značce sloužila dlouhé roky a stála na pevných nohách. Ve dvou dnech na vás čeká školení nadupané reálným know-how a postupy, které si hned vyzkoušíte na workshopu.

Marketingová strategie:

  • Vytvoříte vstupní analýzu marketingové strategie.
  • Definujete svou vizi a poslání.
  • Naučíte se pracovat s cílovými skupinami.
  • Vyberete správnou taktiku k naplnění strategie.
  • Vyhodnotíte, jak se vám daří strategii naplňovat.

Do světa copywritingu vás vezme Anna Sálová. Po teoretickém úvodu si pod jejím vedením připravíte obsahovou strategii pro vaše online projekty a naučíte se psát poutavé titulky a kratší texty. Poté si posvítíte na vztah copy a SEO a na to, jak do textu citlivě vpravit klíčová slova, aby byli spokojení zákazníci i vyhledávače. 

Obsahová strategie a copywriting:

  • Proč je obsah důležitý a jak vám s jeho tvorbou pomůže obsahová strategie.
  • Hlavní zásady copywritingu.
  • Jak si SEO a copywriting vzájemně pomáhají.

Odpolední online akademie se uskuteční ve čtyřech dnech:

  • 15, 16, 18 a 19. listopadu 2021.
  • Od 12:30 do 17:00.

1.den Marketingová strategie

  • Vytvoříte vstupní analýzu.
  • Práce s marketingovými archetypy.
  • Formulování vize vaší značky.
  • 2hodinový workshop.

2. den Funkční marketing

  • Přemýšlet správně o cestě zákazníka.
  • Přetavit strategickou část do funkční exekutivy.
  • 2hodinový workshop.

3. den Obsahová strategie a copywriting

  • Co je copywriting a proč je obsah důležitý.
  • Obsahová strategie a copywriting - WORKSHOP.
  • Online versus offline copywriting.
  • Jednotlivé složky dobrého copy - WORKSHOP.
  • Jaký obsah patří na různé typy webových stránek.
  • Jemná práce s jazykem aneb Nepište jako úředník.

4. den SEO copywriting

  • Co je SEO.
  • Zásady SEO copywritingu.
  • Metadata.
  • Workshop SEO copywritingu.
  • Praktické nástroje pro SEO copywriting.

 

 

Doporučujeme zejména pro: marketingové/obchodní manažery nebo majitele firem, junior marketingové specialisty.

Pro účast v online akademii doporučujeme mít všeobecný marketingový rozhled.

Témata jsou vhodná pro:

  • Začínající i mírně pokročilé copywritery.
  • Content manažery, kteří zadávají a kontrolují práci po copywriterech.
  • Majitele a autory vlastních projektů, kteří chtějí řešit obsah svépomocí.
  • Začínající marketéry i středně pokročilé.

Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →