Jak využít LinkedIn v byznysu (workshop - 1:1 konzultace - Zoom)
Největší profesní sociální síť a jak ji využít pro firemní marketing, PR či sales. Její využití není zdaleka jen pro nábor nových zaměstnanců. Naopak: lze na ni působit mnohem šířeji.
Co se na školení naučíte
Téměř ve všech firmách se pod sociálními sítěmi myslí hlavně na Facebook a Instagram. Ale LinkedIn jako největší profesní síť je velmi zajímavou alternativou - a její využití není zdaleka jen pro nábor nových zaměstnanců. Naopak: lze na ni působit mnohem šířeji - zejména v B2B podnikání jsou osobní vazby snad tím nejcennějším kapitálem a LinkedIn pak způsobem, jak jej efektivně využít.
Zjistěte jak, díky LinkedIn získat více zákazníků a poptávek.
- Ukážeme si možnosti plynoucí ze strategicky řízené komunikace na LinkedInu.
- Podíváme se na stránku firmy a také projdeme, proč jsou důležité profily zaměstnanců.
- Zjistíte, jak získat maximum i bez nutnosti placené propagace (LinkedIn má vynikající organický dosah!)
- Podíváme se i na unikátní možnosti cílení LinkedInu při využití reklamy nebo premium profilů
- Dostanete seznam inspirativních LinkedIn profilů a stránek z ČR i zahraničí
- Na workshopu projdete s Adamem Zbiejczukem váš osobní profil
- V ceně je i 20 minutová 1:1 konzultace, kde s vámi Adam probere vaše konkrétní potřeby a otázky
Školení není primárně určeno pro zájemce o head-hunting nebo na využití LinkedInu k aktivnímu hledání práce. Školením získáte informace, jak podpořit váš byznys na LinkedIn.
Podrobná osnova školení
Časový rozsah školení je ve dvou blocích:
- Od 9 do 12 a od 12:45 do 14 hodin.
- Konzultace v daný den od 14 hodiny.
- Představení LinkedIn a jeho pozice v kontextu ostatních sociálních sítí
- Osobní profil jako základní kámen úspěchu
- Jaké jsou možnosti nastavení profilu
- Pokročilé vyhledávání na LinkedIn a jeho využití pro váš business
- Budujeme svůj network - s kým, jak a proč se propojovat
- Obsahová strategie: jak být aktivní na LinkedInu
- Placené verze osobního profilu
- LinkedIn stránky - jaké jsou jejich výhody a možnosti
- Reklama na LinkedInu
- Skupiny, události, video
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: marketingové, PR a sales pracovníky, kteří chtějí využít potenciálu LinkedInu pro firemní propagaci. Školení není primárně určeno pro zájemce o head-hunting nebo na využití LinkedInu k aktivnímu hledání práce.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →“
Školení je plné konkrétních tipů, jak vyladit svůj profil na Linkedinu, jak k Linkedinu obecně přistupovat a jak pracovat s propagací. Adam ochotně zodpověděl veškeré mé dotazy a byl ochotný otevřeně sdílet se všemi své know-how. Školení je vhodné spíše pro ty co s Linkedinem začínají, ale může být velmi inspirativní i pro pokročilé uživatele. Organizace školení byla také na jedničku.
Velice pěkně obsahově zpracované, bez tzv. vaty. Konkrétní informace ke konkrétním tématům. Dozvěděla jsem se vše, co potřebuji ke své práci s LinkedIn, teď můžu rozvíjet získané znalosti.