Google Analytics II (Zoom)
Google Analytics se neustále rozvíjí. Naučte se používat nové a pokročilé funkce tohoto nástroje. Poznejte tak lépe své návštěvníky a buďte úspěšnější při vyhodnocování reklamních kampaní!
Co se na školení naučíte
Používáte Google Analytics delší dobu, ale nestíháte vstřebávat nové funkce, které se v nástroji objevily?
- Dozvíte se, které funkce v Google Analytics vám budou užitečné a jaké změny nastanou s GA4.
- Zlepšíte se ve vyhodnocování kampaní díky používání reportu Cest s více kanály (Multichannel funnels).
- Dozvíte se, jak návštěvníci vašeho webu utíkají z objednávacího procesu a kdy byste měli reagovat.
- Nebudete opakovat časté chyby při vyhodnocování dat o návštěvnosti.
- Zjistíte, k čemu slouží Google Tag Manager a co znamená Universal Analytics.
Vše si prakticky vyzkoušíte na reálných příkladech.
Potřebujete základy? Zkuste Školení Google Analytics I!
Podrobná osnova školení
Časový rozsah školení je 6 vyučovacích hodin ve dvou blocích: 9-12 a 13-16 hodin.
Cesty s více kanály
- Co jsou přehledy MultiChannel Funnels a k čemu jsou přínosné.
- Zjistíte, jak různé marketingové kanály napomáhají ke konverzím.
- Jak tuto funkci využít, jak s ní pracovat.
Správná data správným lidem
- Reportování klíčových ukazatelů na dashboardu.
- Nastavte uživatelům pro ně relevantní informace.
- Způsoby tvorby vlastních přehledů.
- Praktické ukázky užitečných přehledů.
- Jak data rychle a automaticky nahrávat do Excelu.
Analytické postupy
- Srovnávání výkonu přirozeného vyhledávání v Google a Seznamu
- Využívání kontingenčních tabulek a funkce Plot Rows.
- Pokročilé vyhledávání v tabulkách dat.
Používání segmentace
- Rychlejší nastavení segmentů.
- Často užívané segmenty.
- Jak pracovat se segmenty skutečných zákazníků.
- Segmentování uživatelů napříč více návštěvami.
- Tipy, jak se v segmentech neztratit.
- Segmentování mobilní návštěvnosti.
Vizualizace cesty návštěvníka
- Nové možnosti sledování navigace uživatelů (Visitor Flow, Goal Flow, Event Flow).
- Jak vyčíst z krásných grafů akceschopné poznatky.
Měření interakcí návštěvníků
- Možnosti využívání Sledování událostí (Event Tracking).
- Praktické ukázky měření na stránkách Dobrého webu.
- Nastavení Událostí jako cílů.
- Využití přehledů v reálném čase.
Universal Analytics a další rozvoj měření
- Nové možnosti měření uživatelů napříč více zařízeními.
- Dopady změn v metodice práce s cookies.
- Zapojení informací o vašich zákaznících.
- Jaká data je možné nově měřit a k čemu jsou užitečná.
- Nahrávání nákladů kampaní pro lepší vyhodnocování.
- Využití remarketingu pomocí Google Analytics.
- Změny s přicházejícím GA4.
Google Tag Manager
- Využití nástroje z pohledu marketingu.
- Jak zjednodušit nasazování měřicích kódů.
- Jak si udržovat pořádek v různých měřicích kódech.
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: marketingové specialisty, manažery internetových projektů, správce PPC, webdesignéry.
Potřebné znalosti odpovídají úrovni účastníka školení Google Analytics I, zejména by měl:
- Vědět o cílích svého webu a jejich měření v Google Analytics.
- Vědět, co znamenají a jak se používají pokročilé segmenty.
- Používat značení kampaní pomocí UTM parametrů.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →“
Se školením jsem byl velmi spokojen. Poskytlo mi přehled o nových funkcích a odlišnostech v Google Analytics, a to včetně ukázek reálného systému a možnosti si jednotlivé funkce vyzkoušet na příkladech. Vyzdvihl bych odbornost a vysokou prezentační úroveň Pavla Jaška. Oceňuji také možnost následných mailových konzultací, které jsem, jak v minulosti, tak i nyní, využil.
Přínosné. Lektor přizpůsobil školení potřebám účastníků, objasnil konkrétní věci na základě našich dotazů.
Google Analytics používám mnoho let, ale přesto mně školení výrazně pomohlo. Největší přínos pro mne mělo vysvětlení modelů atribuce a různých možností API rozhraní.
Školení Google Analytics pro pokročilé mě opravdu bavilo. Od teorie, kterou musí znát každý, kdo to s vyhodnocováním e-shopu myslí vážně, po nedocenitelné praktické ukázky a tipy.
Kurz Google Analytics II. má výbornou úroveň a všechny pokročilé funkčnosti GA krásně ukazuje na praktických příkladech. Člověk si hned vše může vyzkoušet na svých datech. Školení mi velmi pomohlo si udělat přehled v analytice našeho webu. Analytika je pro nás velmi důležitá, a to přesto, že se pohybuje v ryze offline byznyse pěstování biomasy a japonských topolů.
Školení uteklo jako voda, klidně bych se ještě nějakou tu hodinku zdržel. Získaný přehled o nových funkcích v GA i jejich využití mi ušetří spoustu času v práci.
Školenie splnilo moje očakávanie – vedieť ako využiť Google Analytics naplno. Využívanie vlastných prehľadov, segmentácií a dashboardov mi ušetrí čas potrebný na analýzu dát. Možnosť prepojenia dát z GA a iných zdrojov dát zase pomáha získať komplexný prehľad potrebný pre marketéra.
Školení GA 2 pro mě bylo vhodným rozšířením a prohloubením látky, která byla prezentována a procvičena v rámci Školení GA 1. Mohu doporučit všem, kdo mají zájem získat zajímavé a užitečné informace o svém webu na rozšiřující úrovni. Získané informace mi umožňují lépe měřit přizpůsobovat sledované weby.
Školení zvyšuje efektivitu práce s GA a upozornilo mě na důležité faktory, které jsem dosud opomíjel a zároveň mi pomohlo optimalizovat postupy pro standartní analýzy.
Školení Google Analytics pro pokročilé naplnilo má očekávání. Vhodně zvolený stupeň podrobnosti v kombinaci s praktickými ukázkami a individuálním přístupem lektora umožnili rozšířit moji znalost GA na detailní úroveň. Poznatky získané na tomto školení představují dostatečnou průpravu pro kvalifikované analýzy webových stránek a jsou dobrým základem pro další zvyšování odbornosti v oblasti GA.