Google Analytics 4 pro marketéry (Zoom)
Rozdílové školení pro uživatele, kteří prakticky využívají předchozí verzi GA a chtějí se co nejrychleji zorientovat v GA4. Ukážeme si, kde najít nejčastější pohledy, které marketéři využívají v předchozí verzi GA. Představíme praktické novinky GA4 a jak tyto nové možnosti začlenit do vlastních pracovních postupů. Napojíme GA4 do Looker Studia (dříve Google Data Studio) a nastavíme si vlastní report podle potřeby.
Co se na školení naučíte
Ať už jste tvůrce reklamních kampaní, specialista na sociální sítě, odborník na SEO, tvůrce obsahu, marketingový manažer, správce e-shopu či šéf firmy, toto školení je přesně pro vás. Žádná přehnaně technická a analytická nalévárna, ale co nejrychlejší uživatelská orientace v novém Google Analytics 4.
- Naučíte se pohybovat v GA4 tak, aby vám data dávala smysl.
- Ukážeme si, jak srovnávat data z předchozích verzí GA s GA4 a proč nejsou stejná.
- Zjistíte, kde jsou vaše oblíbené reporty z předchozích verzí GA a jak si je nastavit znovu.
- Osvojíte si nové funkce, které GA4 přináší.
- Uvidíte, jak snadno propojit GA4 a Looker Studio.
Během 4 hodin vás zbavíme strachu z GA4 a ušetříme vás zdlouhavého hledání vašich oblíbených reportů. V rámci školení počítáme, že již máte zkušenost s GA.
Toužíte raději po pořádné analytické nalévárně pro budoucí webové analytiky? Zkuste školení analytické a technické školení GA4 nebo rovnou školení GA4 a BigQuery!
Podrobná osnova školení
- Přechod na GA4 - proč a kdy
- Rozdíly mezi UA a GA4 - event based vs. session based
- Metriky, které v GA4 přestaly dávat smysl
- Změna ve struktuře účtů
- Základní pohyb v rozhraní
- GA4, consent mode a cookie lišty
- Předdefinované reporty
- Vlastní události a metriky
- Vlastní reporty
- Napojení do Google Ads a dalších služeb
- Napojení do Looker Studia
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: uživatele, kteří řeší obecnou analytiku na manažerské úrovni a chtějí mít celkový přehled o dění na webu a v eshopu.
Pro všechny, kteří již mají s GA předchozí zkušenost a chtějí přejít na GA4. Nebudeme příliš zabíhat do technických nastavení a zaměříme se na vytěžení reportů na maximum, zejména pro marketingové a byznysové rozhodování.
Co je v ceně
- studijní materiály,
- certifikát absolventa školení,
- garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →“
Užitečné tipy, určitě využiji v praxi.
Školení obsahovalo pouze užitečné informace, které určitě v praxi využiju, bez zbytečné úvodní teorie.
Školení obsahovalo komplexní přehled o GA4 a odlišnostech od GU. V průběhu bylo možné pokládat lektorovi dotazy. Protože účastníci už většinou s GU pracovali, každý si mohl zjistit konkrétní informace pro svou praxi. Za mě spokojenost.
Školení splnilo mé očekávání a zodpovědělo mi otázky, které jsem ke GA4 měla.