Školení: Firemní Instagram pro začátečníky
Hvězdu na Instagramu z vás školení neudělá, to budete muset vlastním obsahem. Ale bez znalostí to nepůjde. Instagram navíc od roku 2018 nahrazuje Facebook.
Co se na školení naučíte
Poďte se dozvědět více - aktuálně je možné přihlásit se na školení online: Instagram prakticky od A do Z pro firmy a podnikatele (Zoom + 1:1 konzultace).
- Co je to Instagram, kolik lidí ho používá, čím se liší od ostatních sociálních sítí.
- Co jsou to Příběhy/Stories a proč není dobré je ignorovat.
- Jak založit účet na Instagramu, čím ho na počátku naplnit, na co si dát pozor.
- Jak plnit účet na Instagramu technicky i koncepčně.
- Co na Instagramu funguje, nefunguje. Proč se nepodařilo rozšířit IGTV.
- Jak si poradit s hashtagy a proč jsou jednou z nejdůležitějších věcí.
- Jak ovlivňuje Instagram soukromí, jak se bránit spamu, jaká má Pravidla.
- Jak vyhodnocovat působení na Instagramu.
- Jak provázat Instagram a další sociální sítě.
- Jak spravovat Instagram jinak než na mobilním zařízení.
- Kudy na správu více účtů.
- Co autorské právo a Instagram.
- Jaké užitečné nástroje pro Instagram stojí za používání, placené i neplacené.
Instagram velmi dobře slouží pro firemní i osobní marketing, naučte se zakládat a používat účty i jak na nich publikovat obsah i vyhodnocovat, jestli se vám to daří. Včetně pokročilejších záležitostí, řady nástrojů a pomůcek, které vám život s Instagramem usnadní.
Zajímají Vás i další sociální sítě? Nenechte si ujít LinkedIn!
Studovat můžete ihned:
Podrobná osnova školení
- Stručně o vzniku Instagramu, číslech a odlišnosti oproti ostatním sociálním sítím.
- Instagram je pro mladé a Příběhy zabraly. IGTV ale už nikoliv.
- Založení účtu a počáteční nastaveni, pokročilejší nastavení účtu.
- Veřejný vs. soukromý účet, ochrana účtu proti napadení.
- Osobní využití s ohledem na soukromí.
- Vkládání fotografií a videí, filtry, úpravy, označování.
- Klasický Instagram vs. Příběhy na Instagramu.
- Jak s Příběhy pracovat, propojení s Facebookem a vše další potřebné k Příběhům.
- Hashtagy a jejich význam pro vkládané fotografie, jak najít ty správné.
- Psaní textů, emotikony, jak dostat dlouhé texty k příspěvku, oprava příspěvků.
- Geolokace, označování místa původu fotografií.
- Hashtagy a význam pro objevování dalšího obsahu, jak monitorovat.
- Vyhledávání dalších účtů a obsahu, proč to dělat.
- Štítkování/zmiňování dalších účtů, označování ve fotografiích.
- Jak na Instagramu komunikovat a proč to může být důležité.
- Sledování aktivit na vlastním účtu, reakce, řešení spamu, konfliktů.
- Jak se vyrovnat s nemožností sdílet ale také absencí odkazů u příspěvků.
- Pravidla užívání Instagramu, co vás může přivést do problémů.
- Nástroje pro vyhodnocení aktivit vlastního i cizích účtů.
- Navázání Instagramu na další sociální aktivity.
- Kudy na správu více účtů v mobilním zařízení.
- Kudy na správu Instagramu v počítači, webový Instagram, dostupné aplikace.
- Kde brát fotografie pro ilustrační účely, jak je to s autorskými právy.
- Specializované služby pro správu účtů na Instagramu.
- Zálohování účtu, jak nepřijít o vše co jste měsíce budovali.
- Pokročilé nástroje typu IFTTT/Zapier.
- Jak zahrnout Instagram do dalšího marketingu (web, offline, …).
- Co s Instagramem a placenou inzercí na něm.
- Dotazy a odpovědi.
Co se ještě můžete na školení naučit
- Jaké rozměry obrázků jsou pro Instagram ideální.
- Kde je možné získávat zdarma použitelné fotografie.
- Kdy pro vás bude Instagram obtížně použitelný.
- Jak najít nejsledovanější a nejaktivnější účty na Instagramu.
Účastník školení získá kompletní prezentaci ze školení v digitální podobě. Ta je koncipována jako skripta (či e-kniha) a obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek. Pokud se přihlásí do Skupiny školení na Facebooku, bude mít k dispozici všechny pozdější aktualizace školícího materiálu zdarma.
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: tisková, komunikační a případně marketingová oddělení firem. Hodí se ale velmi dobře i pro PR a komunikační agentury, stejně jako pro mediální a marketingové agentury.
Účastník školení by měl mít základní vědomosti o tom, jak funguje Internet, co je to elektronická pošta a jak fungují sociální sítě. Nemusí mít založený účet na Instagramu, ale měl by na školení mít mobilní zařízení, ve kterém si účet založí a bude si moci zkoušet to, co na školení bude ukazováno.
Co je v ceně
- studijní materiály,
- certifikát absolventa školení,
- přístup k novým verzím prezentací pro další termíny školení (v rámci skupiny na Facebooku),
- garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →“
Bylo to velmi dobré školení, už druhý týden maximálně využívám. Takže užitečné, dobře vedené, s dobrou diskuzí. Ideální počet lidí. Jsem spokojen, děkuji.