Sociální sítě jsou již několik let nepostradatelnou součástí firemních marketingových strategií. Nezůstávejte pozadu a v rámci celodenního školení načerpejte informace o tom, jaké sociální sítě jsou používány v Česku i ve světě, kolik mají uživatelů a jaká je jejich sociodemografická profilace. Zjistíte, k čemu se hodí, jaká mají specifika a kam směřují. Ale hlavně, jak je využít pro firemní či osobnostní komunikaci. Vše s praktickými příklady, ukázkami a prostorem pro dotazy.
Účastník skolení získá kompletní prezentaci ze školení v digitální podobě. Ta je koncipována jako skripta (či e-kniha) a obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek. Pokud se přihlásí do Skupiny školení na Facebooku, bude mít k dispozici všechny pozdější aktualizace školícího materiálu zdarma.
- Jaký je marketingový mix vhodný pro sociální média a sítě.
- Jak vypadá český i světový Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin.
- Jaké jsou další sociální sítě a kam sociální sítě míří.
- Jaké jsou zásadní rozdíly mezi jednotlivými sítěmi .
- Jak se sociální sítě (média) využívají pro firemní i osobnostní komunikaci.
- Co na sociálních sítích dělat a nedělat.
- Jak komunikovat, řešit stížnosti, krizové situace, trolly.
- Kam v marketingu patří sociální média a jak vše spojit s dalšími marketingovými nástroji.
- Platit či neplatit, něco k cestě od „earned“ k „paid“.
- Právní aspekty používání sociálních sítí, autorské právo zejména.
- Pravidla užívání sociálních sítí, čeho se vyvarovat a proč můžete kdykoliv přijít o účet.
- Kde získávat obsah pro sociální sítě, od textů až po fotky a videa.
- Jak tvořit lákavý obsah, který bude vyvolávat odezvy.
- Proměna sociálních sítí na cestě od desktopu na mobilní telefony.
- Nástroje pro správu a monitorování sociálních sítí.
Už všechno toto znáte? Zkuste Školení: Marketingová strategie pro sociální sítě!
- Český marketingový mix – které sociální sítě v Česku rozhodně nevynechávat
- Počty uživatelů sociálních sítí v Česku i ve světě
- Návrat chatovacích aplikací, další sociální sítě a vývoj v blízké budoucnosti
- Charakteristické vlastnosti a zásadní rozdíly mezi Facebookem, Instagramem, Twitterem a Linkedinem
- Jak využívat sociální sítě pro firemní komunikaci a osobnostní komunikaci
- Základní funkčnost sociálních sítí – příspěvky, sdílení, lajkování, komentování, sledování
- Pokročilejší funkčnost – newsfeed, timeline, filtrování, dosah, engagement
- Kolik příspěvků týdně/denně, jaké jsou ideální časy
- Best practices a co naopak na sociálních sítích pokud možno nikdy nedělat
- Zásady komunikace, řešení stížností, práce s pozitivními a negativními komentáři, krizová komunikace, trolling
- Kam v celkovém firemním i osobnostním marketingu patří sociální sítě, jak vše spojit v jeden funkční celek
- Dá se na sociálních sítích fungovat bez placení?
- Reklama na sociálních sítích, připlácení za dosah, placení za získávání fanoušků
- Než začnete něco publikovat – autorské a osobnostní právo
- Když už publikujete – na co si dát pozor s ohledem na Pravidla užívání jednotlivých sítí
- Sociální sítě nejsou vaše, jak s tím žít a proč je důležité mít něco vlastního
- Kde získávat a jak připravovat obsah – texty, fotografie, koláže, videa
- Jak obsah tvořit, zejména tak, aby vyvolával odezvu
- Desktop není všechno, pamatujte na mobilní uživatele
- Nástroje pro správu sociálních sítí od zdarma až po placené, principy jejich fungování
- Jak (a proč) monitorovat sociální sítě
- Dotazy a odpovědi
Osnova školení je orientační, pořadí se může měnit i přizpůsobovat aktuálnímu vývoji, ohledem na časté změny funkčnosti a možností.
Co se ještě můžete na školení naučit
- Proč se video na výšku stává novým standardem
- Jak propojit sociální sítě a firemní či vlastní webové stránky
- Proč budete potřebovat influencery a fanoušky
- Proč se sociálních sítí nebát
Doporučujeme zejména pro: tisková, komunikační či marketingová oddělení firem. Hodí se i pro PR a komunikační agentury, pro mediální a marketingové agentury a jedince, kteří se chtějí naučit využívat sociální sítě pro vlastní marketing nebo se stát freelancery.
Účastník školení by měl umět pracovat s internetovými prohlížeči, emailem, nebo mobilními aplikacemi. Nemusí mít založené firemní účty, ale měl by mít založený účet soukromý, alespoň proto, aby se v průběhu školení byl schopen dívat na příklady a zkoušet základní věci.