Redesign webu z pohledu UX a SEO

Redesign je extrémně náročný a někdy bolestivý proces. Kritických míst, které je třeba špičkově zvládnout, aby se celý projekt nezměnil v noční můru, však není až tak moc. Z pohledu UX a SEO existuje přehledný a přímočarý proces postupu. Pokud ho budete v rámci projektu vlastního redesignu (či návrhu nového webu) následovat, tak riziko průšvihu minimalizujete.

 

Luboš Plotěný Digitální stratég
Milan Zeman Digitální marketér

7 ukázkových lekcí zdarma!

Ceny

Cena samostatného kurzu
3 990 Kč
4 828 Kč s DPH

Jako součást předplatného
2 499 Kč / měsíc
3 024 Kč s DPH

Ve vzdělávacím programu se naučíte:

  • Zdravě uvažovat o investici do redesignu a její návratnosti
  • Best-practice proces (re)designu webu z pohledu UX a SEO
  • Metody uživatelského výzkumu, co od nich čekat a kdy se hodí je využít
  • SEO kroky těsně před a po spuštění webu

Zatímco u nekvalitního zadání či nezvládnutého projektového řízení vidíte hned v průběhu realizace projektu redesignu, že je problém, u UX a SEO problém a jeho hloubku často zadavatelé pochopí až v okamžiku, kdy se měsíce práce na redesignu promění v nově spuštěný web, který najednou přináší výrazně horší výsledky, než ten původní. To už je samozřejmě příliš pozdě, škody jsou napáchány, každý den se zvětšují a soustředíte se na minimalizaci ztrát.

A právě z těchto důvodů jsme z našich online školení UX od Luboše Plotěného a školení SEO Milana Zemana, vybrali klíčové pasáže týkající se redesignu webu a poskládali je do unikátního mixu. Následováním tohoto postupu v rámci vlastního projektu se po spuštění webu vyhnete rozčarování a redesign naplní očekávání, se kterými jste se do něj před mnoha měsíci pustili.

Se Vzdělávacím programem získáte ke stažení hodnotné studie Češi a digitál v oblasti bydlení a E-commerce v karanténě

Prohlédněte si 7 ukázkových lekcí zdarma!

Označené lekce si můžete prohlédnout zcela zdarma! V následujícím kroku pro váš e-mail vytvoříme účet a za pár minut můžete studovat!

Prohlédnout lekce zdarma →
Úvod
  • Představení lektora a kurzu Zdarma
  • Rozdělení do 3 hlavních částí Zdarma
  • Představení partnera kurzů
1. Redesign webu ano či ne?
  • Úvod - redesign ano či ne? Zdarma
  • Přínosy UX2
  • Jak uvažovat o investici do redesignu a její návratosti?
2. Proces (re)designu webu
  • Úvod - proces redesignu Zdarma
2a. Cesta k zadání
  • Byznys / Technologie / Lidi
  • Analýza digitální konkurence
  • Analýza klíčových slov
  • Mapování zákaznických cest
  • Persony
2b. Kreativní koncepty
  • Úvod - kreativní koncepty
  • Ukázky kreativních konceptů
2c. Návrh uživatelského rozhraní
  • Úvod - návrh uživatelského rozhraní
  • Informační architektura z pohledu SEO
  • Skica / Wireframe / Prototyp
2d. Vizuální design
  • Úvod - vizuální design
  • Emoční design
  • Představení partnera kurzů
2e. Implementace
  • Úvod - implementace
  • On-page faktory
  • Strukturovaná data Zdarma
  • Technické SEO
  • Změna URL Zdarma
2f. Spuštění webu
  • Úvod - spuštění webu
  • SEO po spuštění webu
  • Lokální SEO
  • Měření a vyhodnocování SEO
3. Metody uživatelského výzkumu
  • Úvod - metody uživatelského výzkumu
  • Úvod do uživatelského testování
  • Uživatelské testování
  • Testování s oční kamerou Zdarma
  • Focus group
  • Kontextové šetření
  • A / B testování
Závěr
  • Poděkování
  • Představení partnera kurzů
  • Závěrečný test
  • Ke stažení - Češi a digitál v oblasti bydlení
  • Ke stažení - E-commerce v karanténě

 

 

Doporučujeme zejména pro: všechny, kteří se chystají redesignovat svůj web či připravovat nový web pro svůj byznys.

Tento kurz je pro projektové manažery, marketingové specialisty i majitele firem.

O lektorech

Luboš Plotěný

Digitální stratég

Luboš Plotěný je ředitelem digitální agentury Sherpas. Je předsedou Asociace UX. Napsal knihu Budování úspěšného firemního webu a je spoluautorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní.

Milan Zeman

Digitální marketér

Milan působí v marketingové agentuře myTimi jako Director of strategy. V digitálu se pohybuje několik let a má zkušenosti od sociálních sítí přes emailing, analytiku, PPC až po SEO a Content marketing, na které se v současnosti zaměřuje nejvíce. Je držitelem certifikací Collabim, Google AdWords i Google Analytics Individual Qualification. Ve volném čase si vede blog o marketingu Můj svět marketingu a na webu nástroje Collabim si s ním můžete přečíst rozhovor o SEO a jeho práci.


Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


Vzdělávací program
Ihned k dispozici
E-learning