Google Analytics 4 (Zoom)
Vyznejte se v rozhraní GA4. Ukážeme si, co můžete od GA4 čekat, jak přemýšlet při jejich nastavení, tak, aby vám přinesla maximální hodnotu. Prozkoumáme i nové možnosti analytického modulu.
Budete vědět, co od GA4 očekávat a jak je aplikovat pro optimalizaci webu nebo mobilních aplikací.
Co se na školení naučíte
- Přehled o konfiguraci GA4.
- Nastavení soukromí, omezení týkající se se sběru dat.
- Jak přemýšlet při nastavení událostí pro GA4.
- Klíčové vlastnosti rozhraní.
- Analytický modul.
- Vyhodnocení zdrojů návštěvnosti.
- Vyhodnocení funnelu.
- Sdílení dat přes Data Studio.
- Na konkrétních příkladech se naučíte analyzovat zdroje návštěvnosti a chování uživatelů.
- Identifikujete, co dělají uživatelé, kteří se vracejí.
Považujete se spíše za pokročilejšího uživatele Google Analytics a ne přímo webového analytika? Zkuste školení Google Analytics 4 pro marketéry.
Základy už máte a zajímaly by vás novinky a pokročilé funkce? Nabízíme i školení Google Analytics 4 a BigQuery.
Podrobná osnova školení
Časový rozsah školení je 6 vyučovacích hodin ve dvou blocích: 9-12 a 13-16 hodin.
Na co nezapomenout při realizaci měření
- Příprava plánu měření - tipy z praxe
- Co, proč a jak měřit
- Technické problémy
- Privacy / Consent mód
Google Analytics nastavení - administrace
- klíčová nastavení
- Debugování měření
- Nastavení filtrace
- Zorientování se v prostředí GA4
Google Analytics nastavení - eventy
- Co to jsou eventy
- Parametry eventů / vlastní dimenze
- Nastavení měření konverzí / cílů
- Klíčové pojmy
Google Analytics nastavení - pokročilá konfigurace
- Interní user ID
- Dimenze na úrovni uživatele
- Custom metriky
- Audience
- Sdílení s Google Ads & Google Signals
Standardní přehledy
- Akviziční přehled
- Přehledy aktivity uživatelů
- Monetizační, demografické a technologické přehledy
- Co to je session a jak s ní pracují GA4
- Možnosti úprav standardních přehledů
Vlastní přehledy
- Modul Exploration
- Funnel analýza
- Path analýza
- Cohort Analýza
- Práce se segmenty
- Rozdíly mezi Segmenty / Porovnáním / Audiencemi
Přehledy marketingových aktivit
- Medium Source, Campaign, content, term
- UTM parametry - principy a dopady na měření
- Kanály & Seskupení kanálů
- Atribuce - co to je?
- Atribuční přehledy, atribuční modely
- Konverzní cesty
Využití GA4 dat pro business akce
- Funnel přehledy
- Top produkty / stránky / akviziční zdroje
- Vyhodnocení pro měření úspěchu obsahu - tipy pro nastavení a vyhodnocení s dopadem na příjmy
- Příklady otázek, které si klademe a jak na ně najdeme odpovědi pomocí GA4
Data Studio
- Klíčové přehledy mimo GA4
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: marketingové specialisty a manažery. Vlastníky či provozovatele webů, ale i mobilních aplikací.
Nejsou potřeba žádné předchozí znalosti. Google Analytics má české rozhraní, takže případná neznalost angličtiny také není překážkou.
Praktické příklady na školení si ideálně můžete zkoušet na vlastních statistikách, pokud si s sebou vezmete přístupové údaje. V každém případě ale získáte testovací účet reálného internetového obchodu.
Na školení se nezabíhá do velkých technických podrobností.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →“
Školení mi pomohlo lépe se připravit na přechod z GA3 na GA4, již se v GA4 zvládám lépe orientovat.
Velmi přínosné.
Propojení různých Google nástrojů (GTM, BigQerry, Data Studio) s GA. Odpolední část praktické tipy na konkrétní segmenty, přehledy, atd.
Oproti jiným navštíveným workshopům apod. skutečně přínosné.