PPC I.
Správná struktura kampaní, vhodná klíčová slova a dobře napsané inzeráty tvoří základy kvalitní PPC kampaně. Vyhněte se začátečnickým chybám!
Co se na školení naučíte
Základy fungování PPC – dozvíte se, na jaké bázi fungují PPC systémy a jaké jsou možnosti platby za reklamu.
Kde se reklama zobrazuje – zjistíte, kde se reklamy z PPC systémů zobrazují a kde všude tedy můžete oslovit potenciální zákazníky.
Základní práce s PPC systémy – budete vědět, jak pracovat s hlavními systémy nabízející platbu za proklik (PPC)
Strukturování kampaně – uvidíte, jak správně rozdělovat klíčová slova do reklamních kampaní a sestav.
Výběr klíčových slov – naučíte se hledat a vybírat správná klíčová slova.
Psaní inzerátů – dozvíte se pravidla pro psaní textů a naučíte se psát poutavé inzeráty. Takové, které nejenže osloví Vašeho zákazníka, ale navíc Vás budou díky jejich efektivitě stát co nejméně.
Zefektivnění práce - seznámíte se s užitečnými nástroji, včetně několika nástrojů pro návrh klíčových slov.
Optimalizace reklam - vysvětlíme Vám základní osvědčené metody optimalizace PPC reklam.
Základy obsahové sítě – základní nastavení obsahových sítí, možnosti jejich cílení a specifika v jednotlivých systémech.
V záznamu naleznete informace ze školení, které proběhlo online.
Máte možnost téměř ve tří a půl hodinách shlédnout potřebné informace k porozumění základů PPC.
Jedná se o teorii a součástí záznamu jsou uvedená témata a není zde workshop s účastníky
Podrobná osnova školení
Záznam: PPC I. školení
- Základy PPC
- Představení partnera kurzů
- Strategie PPC reklamy
- Jak nastavit obsahové kampaně v Google Ads a Sklik
- Klíčová slova a inzeráty v Google Ads a Sklik
- Představení partnera kurzů
- Užitečné rady a tipy
1) Základy PPC
- Co je to PPC
- Kde se reklama zobrazuje
- Náhledy jednotlivých typů reklamy
- Základní pojmy v PPC reklamě
- Jak se zobrazuje inzerát
- Pozice inzerátů
- Složky, které ovlivňují zobrazení reklamy
- Skóre kvality
- Výpočet pozice umístění reklamy
2) Strategie PPC reklamy
- Co si promyslet na začátku inzerování PPC reklamy
- Jednotlivé typy kampaní PPC reklam
- Struktura a nastavení kampaní (extrémní relevance, sestavy kampaní, klíčová slova a shody)
3) Jak nastavit obsahové kampaně v Google Ads a Sklik
- Co je Google Ads
- Využití
- Založení účtu
- Založení kampaně v Google Ads
- Založení kampan v Sklik
- Rozhraní PPC systému
- Jak vytvořit kampaně a inzeráty
- Plánovač klíčových slov
4) Klíčová slova a inzeráty v Google Ads a Sklik
- Plán klíčových slov v Google Ads a Sklik
- Rozšířený inzerát
- Co funguje v inzerátu
- Čeho se vyvarovat
- Pravidla pro psaní inzerátu
5) Užitečné rady a tipy
- Fakturace v Google Ads
- Sledování konverzí v Google Ads a Sklik
- Optimalizace PPC kampaní (základní směry optimalizace, vylučující klíčová slova, A/B testování, výběr vhodné URL adresy pro inzeráty, zvyšování skóre kvality).
- Obsahové sítě (princip obsahové sítě, obecná doporučení, možnosti reklamních formátů, možnosti cílení reklamy, remarketing).
- Tipy pro PPC kampaně (náhled a diagnostika reklamy, propojení Google Analytics s Google Ads).
- Štítky v Google Ads
- Vyhodnocování návštěvnosti dle zařízení
- Statistiky aukcí Google Ads
- Rozšíření inzerátů
- Auto tagging kampaní
- Google Ads Editor
- Užitečné odkazy
O lektorovi
Honza Křelina
Senior PPC SpecialistHonza je seniorní specialista, pro kterého je PPC reklama nejen prací, ale i koníčkem. Zkušenosti sbíral např. v Seznamu nebo Sherpas, kde se staral o PPC kampaně významných klientů, převážně o e-shopy. Nyní působí v Instinct Agency. Je držitelem certifikace od společnosti Google a také disponuje certifikátem pro systém Adform.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →