PPC reklamy II (Zoom)
Naučíme Vás nastavit kampaně tak, aby dokázaly vytěžit svoje možnosti. Budete pak vkládat do reklam méně finančních prostředků, a přitom dosahovat lepších výsledků. Dostaňte svou inzerci na vyšší úroveň!
Co se na školení naučíte
- Zopakujete si všechny důležité principy fungování PPC reklamy.
- Optimalizační postupy již běžících reklamních kampaní.
- Hledat a řešit problémy s PPC reklamou ve vyhledávačích.
- Využívat Google Analytics pro správu kampaní.
- Základní postupy a strategie pro vytváření kampaní s retargetingem.
Potřebujete základy? Studujte ihned díky vzdělávacímu programu: Reklama ve vyhledávání!
Podrobná osnova školení
Časový rozsah školení je 6 vyučovacích hodin ve dvou blocích: 9-12 a 13-16 hodin.
- Opakování základních znalostí – víte jak fungují klíčová slova? Co jsou typy shody klíčových slov a k čemu slouží? Další témata opakování jsou vyhledávací dotazy, způsob řazení reklam ve vyhledávání a struktura skóre kvality.
- Optimalizační postupy – pro optimalizaci kampaní je důležité počáteční nastavení kampaní, zpřehledníme si jaké postupy jsou vhodné v různých případech. Předvedeme si využití vyhledávacích dotazů a projdeme časový plán optimalizace kampaní, jednotlivé fáze - optimalizace zaměřené na zlepšení CTR a optimalizace s cílem zlepšit cenu za konverzi či návratnost kampaní. U reklam se seznámíme s rozšířeními. Konečně, součástí této rozsáhlé kapitoly je i přehled optimalizačních automatických nástrojů.
- Hledání a řešení problémů – cílem kapitoly školení je ukázat, pomocí jakých metrik a nástrojů zabudovaných do PPC systémů lze odhalit problémy kampaní.
- Využití Google Analytics – průběžné sledování, vyhodnocování a na základě toho realizace úprav v kampaních jsou jedinou cestou k dlouhodobému úspěchu. Velmi dobrým pomocníkem může být právě nástroj Google Analytics. Dozvíte se, kde v Google Analytics najít základní údaje o kampaních.
- Retargeting - odpovíme na otázku co to je a jak to funguje? V této části školení si ukážeme, jak nastavit měřící kódy pro retargeting, případně proč uvažovat nad využitím retargetingu na základě dat v Google Analytics. Neméně důležitá je znalost postupů vytvoření obecenstev pro retargeting - ukážeme si základní strategie, jež se běžně používají.
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: správce PPC kampaní, specialisty online marketingu a majitele webových stránek a eshopů.
Vzhledem k tomu, že se jedná o navazující školení (na školení PPC reklamy I.), počítá předem se základní znalostí tohoto oboru. Účastník by měl již znát:
- Rozumět principu řazení reklam ve vyhledávání Google a Seznam.
- Znát pojmy jako je např. CTR, konverze, skóre kvality.
- Rozdíly mezi vyhledávací a obsahovou reklamou.
- Školení předpokládá praktické zkušenosti se správou PPC kampaní v Google Adwords či Skliku.
Co je v ceně
- Studijní materiály
- Certifikát absolventa školení
- Bezplatné e-mailové konzultace s lektorem na probrané téma po dobu 14 dní
- Garance vrácení peněz v případě nespokojenosti
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →“
Nejlepší školení Dobrého webu, na kterém jsem byl. Líbily se mi prakticé ukázky a úkoly.
Školení bylo přesně to, co jsem potřeboval. Tipy a triky k nastavení a optimalizaci PPC reklamy v AdWords a Sklik. Díky moc.
Školení mi pomohl získat lepší vhled do PPC. Jsem ráda, že jsem se naučila pracovat s AdWords editorem, protože mi usnadní práci. Oceňuji praktické cvičení a ukázky. Mohu doporučit všem, kteří se chtějí PPC zabývat.
Těm, kteří chtějí do problematiky PPC proniknout hlouběji (zejména v návaznosti na kurz PPC I), lze toto školení rozhodně doporučit. Kromě rozšíření znalostí PPC reklamy se naučíte rychle zorientovat v rozhraní systémů Google AdWords a Sklik, stejně jako v AdWords editoru.
Školení splnilo moje očekávání. Plynule navazovalo na poskytnuté informace z prvního školení PPC 1. Člověk si mohl rozšířit své znalosti do větších detailů. Hlavně jsem oceňoval praktický přístup, kdy nám jednotlivé kroky byly vysvětlovány přímo v systémech pro tvorbu PPC reklam. Dále také oceňuji možnost naučit se s Adwords Editorem.
Školení PPC II naplnilo mé očekávání. Velice důležité jsou pro vlastní správu kampaní poznatky z praxe, které nám lektorka ochotně poskytla. Byly znát její velké zkušenosti. Školení mohu vřele doporučit všem, kteří již základy znají a chtějí ušetřit čas ztracený pomalým nabýváním dalších zkušeností.
Školení PPC reklamy pro pokročilé zcela splnilo mé očekávání, dozvěděl jsem se spoustu užitečných informací ke správě reklamních kampaní, se důrazem na to podstatné a důležité z jinak velmi široké nabídky možností nastavení těchto kampaní. Tyto poznatky určitě využiju pro zefektivnění našich PPC kampaní.
Obě školení PPC I i PPC II byly pro nás velmi přínosné. Nějen při samotné přednášce, ale také při diskuzích jsme si uvědomili některé souvislosti a dokázali v krátké době výrazně zvýšit profit (konverze) z našich kampaní.
Díky zkušenostem získaných na Školení PPC reklamy II. dokážeme výrazně lépe zhodnocovat peníze investované do PPC reklamy.