- Jak pracovat s kreativou.
- Co funguje a nefunguje u videí na sociálních sítích.
- Vyhodnocení reklam.
- CTR a výpočet interakce.
- Proměna sociálních sítí na cestě od desktopu na mobilní telefony.
- Nástroje pro správu a monitorování sociálních sítí.
- Placený a organický zásah na Facebooku
- Metriky na Facebooku
- KPI a digitální marketing na Facebooku
V záznamu naleznete informace ze školení, které proběhlo online.
Máte možnost ve dvou hodinách shlédnout informace k porozumění Sociálních médií.
Jedná se o teorii a součástí záznamu jsou uvedená témata. Součástí není workshop s účastníky.
Máte zájem o celé školení včetně workshopu? Přihlásit se můžete zde: Marketingová strategie pro sociální sítě.
Záznam školení Marketingová strategie pro sociální sítě
-
Kreativa v sociálních sítích
-
Představení partnera kurzů
-
Facebook a jeho využití v business
-
Metriky Facebooku
-
Představení partnera kurzů
-
Facebook audience insights
1) Kreativa v sociálních sítích
- Jak pracovat s kreativou
- Videa v sociálních sítích
- Reklamy
- Upoutání pozornosti
- Rozpoznávání obsahu
- Identifikování obsahu
- Formát vertikální a horizontální
- Zvuk a titulkování
- Vyhodnocení reklam
- Konzumace videí
2) Facebook a jeho využití v business
- Výpočet interakce
- Hodnota počtu interakcí
- CTR- Míra prokliku
3) Metriky Facebooku
- Placený zásah
- Organický zásah
- Zásah přes FB
- Metriky ("To se mi líbí", dosah, příspěvky na FB, zobrazení stránky, lidé)
4) Facebook audience insights
- KPI
- Nástroj pro měření
- Rozhraní business na facebooku
- Digitální marketing na Facebooku
Eduard Krečmar
Digital Strategy consultant
Eda prošel agenturou, která vytvářela desítky aplikací pro sociální média měsíčně. Rád šťourá do střev všech platforem a hledá reálný přínos, který mohou klienti v tomto prostředí získat. Pracoval na sociální strategii pro firmy jako Red Bull, Tesco, Jägermeister, Nestlé, L’Oréal a další. Aktuálně tvoří obsahové a mediální strategie.