SEO
Zjistěte, jak vám SEO může pomoci plnit byznysové cíle a zvyšovat tržby.
Co se na školení naučíte
V záznamu naleznete informace ze školení, které proběhlo online.
Máte možnost téměř ve tří a půl hodinách shlédnout potřebné informace k porozumění SEO.
Jedná se o teorii a součástí záznamu není workshop s účastníky.
- Co je SEO a jak vám může pomoci zvyšovat tržby.
- Co je důležité pro dohledatelnost vašeho byznysu online i offline.
- Jak optimalizovat produktové stránky a zvyšovat jejich proklikovost z vyhledávání.
- Jak tvořit obsah, který válcuje konkurenci a podporuje cíle vašeho webu.
- Jak identifikovat konkurenci a pohlídat si ji.
- Jak SEO měřit a vyhodnocovat
- Aktuální trendy a tipy pro zlepšování vašich pozic ve vyhledávačích. Na co si dát pozor a co můžete pustit z hlavy?
Máte zájem o celé školení včetně workshopu? Přihlásit se můžete zde: SEO školení.
Podrobná osnova školení
Záznam SEO školení
- Základy SEO
- Představení partnera kurzů
- Obsahový marketing a odkazy
- Analýza klíčových slov a produktové stránky
- Lokální SEO a měření SEO
- Představení partnera kurzů
- Trendy v SEO
1) Základy SEO
- Co je SEO a jak funguje
- Cíl SEO
- SERP
- Jak fungují vyhledávače
- Přínosy versus rizika
- Pozice a CTR
- Sitemap
- Soubor Robots
- Interní odkazy
- Duplicity na webu a kanonizace
- Řešení filtrů
- Rychlost načítání
- Obsah stránky
- Klíčová slova
2) Obsahový marketing a odkazy
- Obsahový marketing
- Proč a jak tvořit nejlepší obsah
- Tvorba obsahu
- Synopse
- Strukturovaná data
- Důležité značky
- Implementace
- Odkazy
- Odkazový profil
- Formy odkazů
- Jak získat odkazy
3) Analýza klíčových slov a produktové stránky
- Použití analýzy
- Postup analýzy
- Marketing Miner
- Informační architektura
- On page faktory
- Optimalizace produktových stránek
4) Lokální SEO a měření SEO
- Vytváření lokálního SEO
- Kdy udělat redesign
- Kontrolní SEO audit
- Analýza konkurence
- Nástroje pro analýzu
- Měření SEO
- Nástroje pro měření
5) Trendy v SEO
- Search intent
- Mobile first index
- UX-first
- Hlasové vyhledávání
- Informační dotazy
- YMYL
- EAT
- Framework STDC
- Měření obsahu
O lektorovi
Milan Zeman
Digitální marketérMilan působí v marketingové agentuře myTimi jako Director of strategy. V digitálu se pohybuje několik let a má zkušenosti od sociálních sítí přes emailing, analytiku, PPC až po SEO a Content marketing, na které se v současnosti zaměřuje nejvíce. Je držitelem certifikací Collabim, Google AdWords i Google Analytics Individual Qualification. Ve volném čase si vede blog o marketingu Můj svět marketingu a na webu nástroje Collabim si s ním můžete přečíst rozhovor o SEO a jeho práci.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →“
Musím se přiznat, že ačkoliv jsem to za tu cenu na začátku příliš nečekal, přineslo mi to SPOUSTU nových zkušeností a znalostí. Za mě rozhodně super a doporučuji :)